Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[BES 2.7 250 KM] 2.7 Bi Turbo - przerywa i kopci na biało

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[BES 2.7 250 KM] 2.7 Bi Turbo - przerywa i kopci na biało

Post autor: zarzyk » 28 lis 2015, 03:32

Mam problem z 2.7 BT

Powyżej 3tyś obrotów zaczyna być biało jak bym jechał parowozem. Kopci na Biało.
Jak się przyciśnie troche to pod koniec skali obrotów auto nie ma mocy przestaje wgniatać w fotel i po jakiś 600 obrotach więcej zaczyna ciągnąć. Przerwa jest tak w granicy 5-6tyś obrotów.

Brak jakiegoś podciśnienia?
Czemu tak kopci?
Na bp i lgp to samo.

Turbiny obie były regenerowane może tu tkwi problem, że jest nieszczelne.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Czarny V6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 20 sie 2014, 10:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Czarny V6 » 30 lis 2015, 09:46

hmmm, a jak biało jest ? dym jest jak mleko i ciężko się rozmywa w powietrzu czy jest go dużo i szybko znika?
1- olej
2- nieszczelność w wydechu - para wodna
jakiś spot w okolicy? dzwoń! tel. 667-677-573 :)

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 08 gru 2015, 16:19

Jak się objawiło po temp minusowej na dworze to zamarznienta odma i przewalilo olej przez wydech.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 09 gru 2015, 12:26

wyszło na to, że turbo po regeneracji jedzie na gwarancje ale mam mechanika co kaze silnik wyciagac i placic mi za to ze jego firma zle zregenerowala... dym byl gesty jak mleko i dlugo nie znikal.

P.S

Czy nieszczelność w wydechu - para wodna jest jakoś niebezpieczna czy oznaka czegoś poważniejszego?
słyszałem, że nieszczelność w dolocie też powoduje kopcenie (mogłem coś źle gdzieś przeczytać)

Odma owszem może coś z nią być ale mrozów nie było tak podczas jazdy biało się zrobiło. Odme wymieniałem jest ok ale zerkne czy jest czysta przed zima.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 09 gru 2015, 12:36

Zależy gdzie jest nieszczelność, jak w rejonie sond labda to może wyrzucać błędy. Trochę dziwna sytuacja ale co zrobić. Jak kolega by robił w innym warsztacie to logiczne że trzeba zapłacić za robocizne ale tu bym negocjował :-). Ale swoją drogą po regeneracji i odrazu taki pasztet :-(
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Damian_o
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 09 gru 2015, 12:16
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Damian_o » 09 gru 2015, 12:55

zarzyk pisze:wyszło na to, że turbo po regeneracji jedzie na gwarancje ale mam mechanika co kaze silnik wyciagac i placic mi za to ze jego firma zle zregenerowala... dym byl gesty jak mleko i dlugo nie znikal.

P.S

Czy nieszczelność w wydechu - para wodna jest jakoś niebezpieczna czy oznaka czegoś poważniejszego?
słyszałem, że nieszczelność w dolocie też powoduje kopcenie (mogłem coś źle gdzieś przeczytać)

Odma owszem może coś z nią być ale mrozów nie było tak podczas jazdy biało się zrobiło. Odme wymieniałem jest ok ale zerkne czy jest czysta przed zima.
Bardzo dziwna sytuacja ale tak się właśnie traci klienta :|
Podpis niezgodny z Regulaminem.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 09 gru 2015, 17:04

ano i teraz nie wiem czy cisnac mechanika zeby za darmo mi to zrobil... problem w tym, ze stary znajomy ze szkoly pracuje tam i tez to samo mowi o tej jednostce ale skoro nie ma tragedii z motorem tylko zmienic mechanika i powinno byc ok :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 09 gru 2015, 17:21

Masz silnik na stole to sprawdź wszystkie przewody uszczelki podciśnienia wywal katy i prekaty moc do 340KM i możesz śmigać;-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 10 gru 2015, 15:20

plan taki jest ale najpierw turbiny. No i zmienic majstra :)
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

seba2000x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: seba2000x » 18 sty 2016, 23:59

Daj znać jak będziesz wiedział co i jak bo mam podobny problem.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 892
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 19 sty 2016, 12:30

. Masakra, wczoraj okazało się, że po pierwsze kopcenie na biało to wina parownika. Pęknięta membrana i zasysa wode i spala ją... tak, że BRC chyba będzie musiało zakończyć swój żywot bo częśći drogie. Chyba, że ktoś coś wyczaruje.
Turbo okazało się sprawne po oględzinach jakieś wiewielkie poprawki nic więcej przy skręcaniu a winowajcą był wadliwy korek oleju. Taka jest diagnoza. Pęknięty i dla tego ciekło z niego a to patrząc od góry wygląda jak by z turbo. Teraz na szczeście został tylko gaz do ogarnięcia. Dzieki wszystkim za porady. Wszystko się przydało.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl