[BES 2.7 250 KM] 2.7 Bi Turbo - przerywa i kopci na biało
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[BES 2.7 250 KM] 2.7 Bi Turbo - przerywa i kopci na biało
Mam problem z 2.7 BT
Powyżej 3tyś obrotów zaczyna być biało jak bym jechał parowozem. Kopci na Biało.
Jak się przyciśnie troche to pod koniec skali obrotów auto nie ma mocy przestaje wgniatać w fotel i po jakiś 600 obrotach więcej zaczyna ciągnąć. Przerwa jest tak w granicy 5-6tyś obrotów.
Brak jakiegoś podciśnienia?
Czemu tak kopci?
Na bp i lgp to samo.
Turbiny obie były regenerowane może tu tkwi problem, że jest nieszczelne.
Powyżej 3tyś obrotów zaczyna być biało jak bym jechał parowozem. Kopci na Biało.
Jak się przyciśnie troche to pod koniec skali obrotów auto nie ma mocy przestaje wgniatać w fotel i po jakiś 600 obrotach więcej zaczyna ciągnąć. Przerwa jest tak w granicy 5-6tyś obrotów.
Brak jakiegoś podciśnienia?
Czemu tak kopci?
Na bp i lgp to samo.
Turbiny obie były regenerowane może tu tkwi problem, że jest nieszczelne.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
wyszło na to, że turbo po regeneracji jedzie na gwarancje ale mam mechanika co kaze silnik wyciagac i placic mi za to ze jego firma zle zregenerowala... dym byl gesty jak mleko i dlugo nie znikal.
P.S
Czy nieszczelność w wydechu - para wodna jest jakoś niebezpieczna czy oznaka czegoś poważniejszego?
słyszałem, że nieszczelność w dolocie też powoduje kopcenie (mogłem coś źle gdzieś przeczytać)
Odma owszem może coś z nią być ale mrozów nie było tak podczas jazdy biało się zrobiło. Odme wymieniałem jest ok ale zerkne czy jest czysta przed zima.
P.S
Czy nieszczelność w wydechu - para wodna jest jakoś niebezpieczna czy oznaka czegoś poważniejszego?
słyszałem, że nieszczelność w dolocie też powoduje kopcenie (mogłem coś źle gdzieś przeczytać)
Odma owszem może coś z nią być ale mrozów nie było tak podczas jazdy biało się zrobiło. Odme wymieniałem jest ok ale zerkne czy jest czysta przed zima.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Zależy gdzie jest nieszczelność, jak w rejonie sond labda to może wyrzucać błędy. Trochę dziwna sytuacja ale co zrobić. Jak kolega by robił w innym warsztacie to logiczne że trzeba zapłacić za robocizne ale tu bym negocjował
. Ale swoją drogą po regeneracji i odrazu taki pasztet 


Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
Bardzo dziwna sytuacja ale tak się właśnie traci klientazarzyk pisze:wyszło na to, że turbo po regeneracji jedzie na gwarancje ale mam mechanika co kaze silnik wyciagac i placic mi za to ze jego firma zle zregenerowala... dym byl gesty jak mleko i dlugo nie znikal.
P.S
Czy nieszczelność w wydechu - para wodna jest jakoś niebezpieczna czy oznaka czegoś poważniejszego?
słyszałem, że nieszczelność w dolocie też powoduje kopcenie (mogłem coś źle gdzieś przeczytać)
Odma owszem może coś z nią być ale mrozów nie było tak podczas jazdy biało się zrobiło. Odme wymieniałem jest ok ale zerkne czy jest czysta przed zima.

Podpis niezgodny z Regulaminem.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ano i teraz nie wiem czy cisnac mechanika zeby za darmo mi to zrobil... problem w tym, ze stary znajomy ze szkoly pracuje tam i tez to samo mowi o tej jednostce ale skoro nie ma tragedii z motorem tylko zmienic mechanika i powinno byc ok 

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
. Masakra, wczoraj okazało się, że po pierwsze kopcenie na biało to wina parownika. Pęknięta membrana i zasysa wode i spala ją... tak, że BRC chyba będzie musiało zakończyć swój żywot bo częśći drogie. Chyba, że ktoś coś wyczaruje.
Turbo okazało się sprawne po oględzinach jakieś wiewielkie poprawki nic więcej przy skręcaniu a winowajcą był wadliwy korek oleju. Taka jest diagnoza. Pęknięty i dla tego ciekło z niego a to patrząc od góry wygląda jak by z turbo. Teraz na szczeście został tylko gaz do ogarnięcia. Dzieki wszystkim za porady. Wszystko się przydało.
Turbo okazało się sprawne po oględzinach jakieś wiewielkie poprawki nic więcej przy skręcaniu a winowajcą był wadliwy korek oleju. Taka jest diagnoza. Pęknięty i dla tego ciekło z niego a to patrząc od góry wygląda jak by z turbo. Teraz na szczeście został tylko gaz do ogarnięcia. Dzieki wszystkim za porady. Wszystko się przydało.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a