[A6 C5] 2.4 szarpie jak by nie pracował na wszystkich cylindrach
[A6 C5] 2.4 szarpie jak by nie pracował na wszystkich cylindrach
Witam,
Mam problem mianowicie szarpie przy ruszaniu na biegach przy dodawaniu gazu przerywa i szarpie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Przepustnice wyczyściłem, świece nowiutkie. Co to może być czy ktoś wie?
Z góry dziękuję.
Mam problem mianowicie szarpie przy ruszaniu na biegach przy dodawaniu gazu przerywa i szarpie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Przepustnice wyczyściłem, świece nowiutkie. Co to może być czy ktoś wie?
Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2009, 22:37 przez adas81z, łącznie zmieniany 2 razy.
witam
no powiem ze tankowalem w auchan ale jak zaczal mi sie problem to i werwy dotankowalem ,,,i nic ,,,dodammjeszcze ze strzela mi w korektor ,katalizatorZ1 TOMEK pisze:A benzynkę jaką tankujesz i gdzie?
Masz skrzynię automat czy manual?
[ Dodano: 2009-03-10, 16:54 ]
u mnie szarpie tak ze az przerywa i do tego strzelafilcuch pisze:Miałem to samo,szarpał na gazie i falowały wolne obroty ,ale nie wierzyłem że to przewody byłem na kilku regulacjach i nic nie pomagało .Jak zaczął sobie poszarpywać na benzynie wymieniłem kable, ezektor i odmy , problem zniknął
[ Dodano: 2009-03-10, 16:57 ]
Z1 TOMEK pisze:A benzynkę jaką tankujesz i gdzie?
Masz skrzynię automat czy manual?[/quot skrzynia manual
[ Dodano: 2009-03-10, 16:59 ]censored pisze:Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Słusznie Z1 TOMEK napisał, jaka skrzynia? Być może tu leży problem.[ /quote] skrzynia manual ,,,a i strzela w korektor i katalizator
[ Dodano: 2009-03-10, 17:02 ]a objawy na gazie tylko sie pojawialy czy na benzynie tez bo u mnie przy dodawaniu gazu na biegach najbardziej poszarpuje i do tego strzela ,,,odmy sa u mnie zawalone ale jeszcze maja przelotfilcuch pisze:Miałem to samo,szarpał na gazie i falowały wolne obroty ,ale nie wierzyłem że to przewody byłem na kilku regulacjach i nic nie pomagało .Jak zaczął sobie poszarpywać na benzynie wymieniłem kable, ezektor i odmy , problem zniknął
[ Dodano: 2009-03-10, 17:14 ]co nalezy poprawic w tytule zeby byl zgodny z regulamninemcensored pisze:Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie zregulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
Słusznie Z1 TOMEK napisał, jaka skrzynia? Być może tu leży problem.
no skrzynie mam manualna i jezdze na benzynie ,,,ale dzis po czterech dniach spedzonych w garazu ,zgasilismy swiatlo i zobaczylem przebicia na cewce i przewodach w okolicy kapturkow,ciekawo czy to przewody bo te przerywanie pojawilo mi sie w jednej chwili gdzy zjezdzalem ze skrzyzowania cos jak b walnelo w jednej chwilislavi16 pisze:adas81z, no teraz narobiłeś zamieszania w poście (sorki za O.T.)
Rodzaj autka wsadź w tagi, tj [a 6 c5 2.4] i temat masz poprawiony
Jak koledzy wcześniej wspomnieli podaj rodzaj skrzyni: manual czy automat . Instalacji LPG nie masz <hmm>
Witam bylem dzis u znajomego na szrocie wymienilem przewody na chwile i nic ,,,moze dla tego ze tamte tez niedobre ,,,chyba bede musial kupic ale juz troche kaski poszlo bo kupilem swiece to 300 i dla mechanika ktury czyscil przeplywomiez itd 200 ,,,a co to jest ezektorfilcuch pisze:Miałem to samo,szarpał na gazie i falowały wolne obroty ,ale nie wierzyłem że to przewody byłem na kilku regulacjach i nic nie pomagało .Jak zaczął sobie poszarpywać na benzynie wymieniłem kable, ezektor i odmy , problem zniknął
Tutaj adas81z znajdziesz
search.php
search.php
filcuch pisze:Tutaj adas81z znajdziesz
search.php
Dziękuję. Jak zrobię jakiś postem to napiszę.
Tez miałem Taki problem u siebie. Z poczatku tylko na gazie ale wcziz sie powiekszał az w koncu i na benzynie zaczał strzelac. Wymieniłem swiece i nic. Dopiero po wymianie przewodów jak reka odjął i stawiał bym własnie ze w tym tkwi przyczyna dłąwienia sie silnika. Przewody nie sa az tak strasznie drogie bo ja kupiłem za około 250 zł a gdzies na forum czytałem ze ktos kupił org Beru za jakies 300zł w sklepie.
Witam no ja rozumiem ze wszystko kosztuje ale na świece 300 poszło następnie 300 na podłączenia a i jak te przewody to w sklepie bosche 500 beru jeszcze więcej, no jakiś dziś znalazłem firmy santech za 180 tylko czy to wydatek potrzebny.Arek_R pisze:Kolego adas81z co do kasy to nie narzekaj w końcu jeździsz A6 C5 ludzie wpakowali dużo więcej szukając przyczyn usterek u siebie. Przewody musisz dać nowe, niestety będą kosztować z tym się trzeba pogodzić. Sprawdź jeszcze cewkę bo jeśli strzela to nie wypala mieszanki.
adas81z pisze: no i ja tak zrobie tylko sprawdfze najpierw cewke na szrocie podmienie zobacze czy tamta chodzi u mnie,,,a przewody jakie kupiles jakiej firmy i czy dlugo na nich jezdzisz ,,ja znalazlem santech za 180
Ja tez kupiłem Sentechy. Jezdze na nich z pół roku i narazie nie mam zadnych problemów a jezdze na gazie który to jest bardzo czuły na wszelkie usterki przewodów czy swiec.
no i w sobote maja byc przewody sentech jak tylko zrobie jakis postep to go opisze ,w kazdym badz razie teraz jeszcze otwieralem po ciemku maske to widac jak skacza iskry po cewce i przewodachsasza pisze:adas81z pisze: no i ja tak zrobie tylko sprawdfze najpierw cewke na szrocie podmienie zobacze czy tamta chodzi u mnie,,,a przewody jakie kupiles jakiej firmy i czy dlugo na nich jezdzisz ,,ja znalazlem santech za 180
Ja tez kupiłem Sentechy. Jezdze na nich z pół roku i narazie nie mam zadnych problemów a jezdze na gazie który to jest bardzo czuły na wszelkie usterki przewodów czy swiec.
[ Dodano: 2009-03-18, 00:08 ]
no i niestety przewody wymienilem ngk za 400 ,,swiece ,,,cewke tez podmienialem na moment i nic dalej szarpie i strzela juz nie wiem co robic ,,komputer nie pokazuje zadnych bledow
Witam chciałbym się podłączyć do tematu, bo mam podobny problem. Moje 2,4 AGA w manualu delikatnie faluje na biegu jałowym i podczas przyspieszania szarpie jakby któryś gar nie chodził lub cyklicznie nie zapalał mieszanki. Najbardziej wtedy kiedy jest wysokie obciążenie, czyli im wyższy bieg i niższe obroty tym mocniejsze szarpanie. Muszę ciągle trzymać go powyżej 3tys obrotów, bo inaczej nie da się jeździć. Przy większych prędkościach obrotowych szarpanie też jest odczuwalne, ale im wyższe obroty tym słabiej. Myślałem, że to wina paliwa, bo ostatnio miałem już taki przypadek, że po tankowaniu auto nie odpaliło ( po zlaniu paliwa i zalaniu nowym odpalił od ząbka ). Tym razem jednak złe paliwko mogę wykluczyć. Jak narazie wymieniłem filtr paliwa, świece, a dzisiaj wszystkie przewody podciśnieniowe, ale nic się nie zmieniło. Dodam, że na kablach i na cewce nie widać przebić. Odma jest drożna i tylko lekko zabrudzona olejem ( nie białą mazią jak to często u niektórych bywa ). Sprawdzałem też eżektor metodami opisanymi na forum czyli... metoda na pedał hamulca ( po zgaszeniu silnika jest nadal twardy ), no i metoda z kartką papieru przykładaną do wlewu oleju ( nie jestem pewny, bo ani widocznie nie dmucha, ani jej nie wciąga, kartka po prostu delikatnie drga ).
Poratujcie!!!
Poratujcie!!!
Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 22:21 przez BigDave, łącznie zmieniany 1 raz.
Vorsprung Durch Technik
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga