[ AML 2.4 165 KM] 2.4 problem z odpalaniem
własnie nie było oringu,dzisiaj drugi raz tam zjarzałem no i nie ma nic,jakby był to bym go widział a napewno go wyczuł,a tam sam plastik,wpust na oring właśnie...od wymiany czujnika moze zapowietrzyć sie układ? bo po wymianie jechałem i temperatura nie chciała mi wskoczyc na 90 stopni,jedynie jak zmiejszyłem nawiew to wskoczyło a jak zwiekszyłem to wskazówka zaraz opadała...a po dłuższej jezdzie doszło do normy,tak mi sie wydaje chociaż...
- xoslox
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 758
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:15
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: TOS
No to masz przykład,że ktoś próbował uszczelniać to sam :P Jeśli chcesz sprawdzić czujnik to tylko VAG. Porównujesz temp. jaką daje czujnik na ECU a jaką na zegary. Tolerancja max. 5 C. Jeśli jest inaczej - czujnik zwalony. U mnie sytuacja miała się tak, że na zegarach właśnie temp. dobijała do 70 - 80 st. dopiero po dłuższej jeździe dobijała do 90 st. I sprawdziłem VAGiem i niby na zegarach 90 a na ECU 70. Ten stan rzeczy powodował także, że przy odpaleniu nie załączało się ssanie.
Dokładnie.. Ja miałem problem z odpalaniem auta po dłuższym postoju oraz tym że nie włacza sie ssanie. Po sprawdzeniu pompki paliwa (3.9 Bara) wymieniłem czujnik profilaktycznie ponieważ na desce dawał dobrą temperaturę ale okazało sie że do kompa dawał że jest cały czas 79 stopni i gdy było ok -5 różnica temperatur była tak wysoka że auto nie odpalało. Po wymianie problem ustał jak ręką odjął. A co do kleju to komuś pewnie wypadła zawleczka (trzeba na nią uważać :P) i złapał czujnik na klej :P pozdro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga