Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ ALG 2.8 193 KM] 1120 Przestawianie wałka rozrządu 1

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

[ ALG 2.8 193 KM] 1120 Przestawianie wałka rozrządu 1

Post autor: diabeelek » 11 maja 2013, 09:50

Witam,
ostatnio miałem wymieniany rozrząd, auto jeÂździ jak jeÂździło przed wymianą czyli ok ale po około 500km podłączyłem się pod kompa i pokazało błąd:
uszkodzenie mechaniczne - 1120 Przestawianie wałka rozrządu

Czy to onacza ze mechanik zle złożył rozrząd czy po prosto jak ściągnał pasek to ten błąd automatycznie wyskoczył?
Po skasowaniu błędu już ten błąd nie wyskoczył.
Druga sprawa to po odłączeniu akumulatora auto gasło na benzynie przy wysprzęglaniu.
Kolejny problem jest taki, że jak jade np. na 3 biegu ze stałą prędkościa i chce zmienić bieg to obroty rosną: wygląda to tak 3 bieg, wciskam sprzęgło i w momencie wciśkania sprzęgła obroty na chwile sie podnoszą o jakieś 300rpm. Dzieje się to na każdym biegu.
Do tego dodam, że jak chcę gwałtownie skręcić czyli jade np. na 2 wciskam sprzęgło i skręcam kierownicą to obroty spadają na 400-600 rpm...
Co może być grane

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 11 maja 2013, 09:59

jaki dokładnie błąd był ? bo takiego 1120 nie widzę

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 maja 2013, 11:07

P1120 O2 Sensor Heater Circ.,Bank2-Sensor1 Open

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 11 maja 2013, 11:41

Zagór pisze:P1120 O2 Sensor Heater Circ.,Bank2-Sensor1 Open

czyli wynika ,że uwalona grzałka w sondzie na 2 banku lub nie łączy wtyczka.
Bank 2 czyli strona kierowcy.

http://www.audiworld.com/tech/eng101.shtml

Wtyczka od sondy za zbiorniczkiem wyrównawczym na grodzi.
Zmierz oporność miedzy pinami 1 i 2 jak na zdjęciach w linku ( oczywiscie na przewodzie idącym do sondy ).
Odczyt poniżej 20 omów (jak na zdjęciu) oznacza, że czujnik ( grzałka )jest w porządku .Jednak odczyt 20 omów lub więcej (zazwyczaj o wiele więcej lub przerwa) oznacza, że grzałka jest uszkodzona i trzeba wymianić całą sonde.
Psiknij tez jakimś kontaktem we wtyczki.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 11:51 przez tkamicki5, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 maja 2013, 11:46

No chyba, że kolega Âźle spisał numer, a opis ma właściwy, bo jest coś z 20 na końcu P0020 -A- Camshaft Pos. Actuator Circ. Bank 2 Malfunction

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 11 maja 2013, 11:52

no właśnie , bo kolega zamieścił opis Błędu przestawiania wałka.

diabeelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 616
Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
Imię: Filip
Rocznik: 2000
Moje auto: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów

Post autor: diabeelek » 11 maja 2013, 12:41

Numeru kodu nie pamiętam ale było napisane "uszkodzenie mechaniczne - Przestawianie wałka rozrządu ". Po wykasowaniu tego blędu nie wyskoczył póki co i zastanawiam się czy on automatycznie nie wyskoczył przy zdjęciu paska i można z tym jeÂździć czy obawiać się uszkodzenia silnika.

A odnośnie :
Druga sprawa to po odłączeniu akumulatora auto gasło na benzynie przy wysprzęglaniu.
Kolejny problem jest taki, że jak jade np. na 3 biegu ze stałą prędkościa i chce zmienić bieg to obroty rosną: wygląda to tak 3 bieg, wciskam sprzęgło i w momencie wciśkania sprzęgła obroty na chwile sie podnoszą o jakieś 300rpm. Dzieje się to na każdym biegu.
Do tego dodam, że jak chcę gwałtownie skręcić czyli jade np. na 2 wciskam sprzęgło i skręcam kierownicą to obroty spadają na 400-600 rpm...

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 11 maja 2013, 12:44

Pasek z fazatorem nie ma nic wspólnego, albo odpinali wtyczkę od fazatora (nie wiem po co) i włączyli zapłon kiedy cewka sterująca fazatora była odpięta, albo coś się zaczyna dziać, skoro jak na razie się nie pojawił, to jeÂździj i obserwuj.

tkamicki5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 287
Rejestracja: 16 wrz 2012, 10:33
Lokalizacja: wabrzezno

Post autor: tkamicki5 » 11 maja 2013, 12:52

problem z obrotami to zapewne niezaadaptowana przepustnica. Sposób na kluczyk sam robiłem kiedyś i nie wiem czy to tak na prawdę coś daje. Zrobione Vagiem jest pewne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl