Witam,
Szukałem na forum opisu przyczyny mojego problemu, lecz nie udało mi się jej znaleźć, więc założyłem nowy temat.
Mam problem z Audi A6 C5 1.8T z automatem, polegający na tym, że po odpaleniu na ostudzonym silniku (po np. godzinie od wyłączenia) obroty skaczą do ok. 1000, później w dół i falują między 200 i 1000. Zdarza się że silnik gaśnie. Jeśli podczas tego falowania dodaję gazu i silnik wejdzie na 900 obrotów, pracuje równo. Równo też pracuje jak już się nagrzeje. Wygląda to jakby był problem z ssaniem automatycznym. Czy ktoś może naprowadzić mnie jak najszybciej pozbyć się tego problemu?
Dziękuję za ewentualną pomoc lub probe pomocy.
Pozdrawiam,
Witek
[ INNY] [A6 C5] 1.8t falowanie obrotów po odpaleniu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 sie 2009, 11:39
- Lokalizacja: Mława
u mnie też był czujnik (4 pinowy). Niestety vag nie pokazywał żadnych błędów do póki odczyt był w zakresie pomiarowym. Proponuje na zimnym silniku bez odpalania przelecieć wszystkie kanały na vagu i zobaczyć czy jeden kanał nie różni się znacząco od drugiego tzn na jednym będzie Ci pokazywał np. temp 5*C a na drugim -10*C. Jeżeli czujniki będą ok to prawdopodobnie któraś sonda.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Damian
tez stawiam na czujnik temperatury bo mialem taki sam przypadek wiec mozesz jechac kupic nowy bo nie kosztuje duzo..
bylo Opel Omega 1996. 2.0 16v 136km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km
bylo Audi a6 c5 1998 2.8 193km
bylo Skoda Superb 2002 1.8t 150km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 225km
Bylo Audi a6 c6 2004 3.0tdi Q 300km
Jest Audi a6 c7 2011 3.0tdi 214km
Jest Audi a8 d4 2010 4.2tdi 350km