A więc : W mojej Audi w przeciągu ostatnich 3 miesięcy wymieniłem :
- Świece 4szt. NGK
- Cewki 4szt. NGK
- Filtr paliwa , oleju , powietrza , kabiny
- Olej Liqui Molly
- Zawór zwrotny powietrza wtórnego PIERBURG
- Sondę Lambda przed katem BOSCH
oraz najważniejesze w tej kwesti : przepływkę dokładnie sam wkład ori PIERBURG
nr.kat 7.22684.15.0
Samochód po przejechaniu kilkunastu kilometrów wywala na licznik CHECK-ENGINE
przerywa i szarpie , na wolnych obrotach faluje i kopci z tłumika na czarno ( jak stary DIESEL ) , po skasowaniu błedu 17536 o mnożącej adaptacji paliwa jest ok na około 20-30 km potem znowu to samo.

Co najważniejsze jak odepnę kostkę od nowej przepływki samochód chodzi tak jak powinien równo i spokojnie , nie kopci ma pełną moc.
Sondy posprawdzane przed katem jest nowa i chodzi bez zarzutu a za katem jest jeszcze orginał i również chodzi w swoich przedziałach.
Jeżdzę od mechanika do elektomechanika i już nie wiem gdzie szukać usterki. Dolot powietrza i wszelakie podejzenia o zasysaniu lewego powietrza został sprawdzony pod względem nie szczelności ( opaski , obejmy , rury , weże ) i nie widać nieszczelności.
Gdzie można szukać dalej problemu
