Mam problem z wybierakiem.
Zimny silnik, odpalenie auta, zaczynam jechać i lewarek dość ciężko wchodzi z 1 do 2, 2 do 3.
Jeśli silnik jest gorący, lewarek wchodzi lekko, ale nierówno. Można usłyszeć lekkie zgrzyty.
Skrzynia nowa, regenerowana.
Olej zmieniony, bardzo dobry.
Sprzęgło, koło dwumasowe zmienione.
Synchronizator OK.
Ten mój problem to jest wybierak lewarka od lutego 1998r z moim autem Audi A6 C5 1.8T. Jabłko, tulejka do wymiany itd.
Dlaczego pytam? Dostałem wielkiego szoku po otworzeniu kasety zmiany biegów.
Przyjaciele... co to jest? Ja mam przecież Audi A6 C5 1.8T 1998r! Czy to jest normalne czy tak było? Wybierak wygląda jak ... nie wiem VW Passat 95/96r

Zobaczcie, oto moje zdjęcia. Kaseta otwarta:
Czy ktokolwiek z Was ma taki lewarek?

Patrząc na Allegro lub ETKA'e, wybierak powinien być taki (przed liftem):
Natomiast VW Passat B5 lub Audi A4 B5 ok 96r wygląda dokładnie ten sam z tego co widzę.
Słuchajcie... dostaje fioła.

Czy w Audi A6 C5 był taki wybierak? Czy ktoś był nienormalny, zmienił a ja kupiłem/mam auto 6 lat temu. Czy drążek jest ten sam czy mniejszy z VW Passatem a Audi A6 C5 - 1.8T ?
ehhh... serio nie wiem co zrobić.

Byłbym wdzięczny.
