Witam od niedawna stalem sie szczesliwym posiadaczem A6 1.9Tdi 130km 2003r. :-D Niestety podczas ruszania z miejsca nastepuje szarpanie autem, dodam ze podczas bardzo delikatnego operowania pedalem gazu jest wszystko ok, ale nie oto chodzi zeby na swiatlach maluch wyprzedzal audi. moze ktos mial podobny przypadek , prosze o pomoc
Nazywaj proszę teematy zgodnie z regulaminem bo następne będą lądować w koszu.
[A6 C5 1.9 TDi]tiptronic szarpanie przy ruszaniu
[A6 C5 1.9 TDi]tiptronic szarpanie przy ruszaniu
Ostatnio zmieniony 11 paź 2008, 13:56 przez cyklop100, łącznie zmieniany 1 raz.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
czy jeżeli będzie się coś działo ze skrzynią, typuVoytec pisze:Bylo auto podlanczane pod Vag?
Wyswietla jakies bledy?
- nie takie ciśnienie, brak (mało) oleju, czy też jakieś inne historie
vag pokaże odpowiednie błędy
pytam bo trochę się boję o moją skrzynie Tip, ma najechane 250k na jednym oleju, wiem że było dolewane
coprawda skrzynia chodzi cacy
z ciekawości pytam, pod vag-iem nie było żadnych błędów
Szarpanie tiptronica
Witaj,
według mnie po podłączeniu VAG'a możesz mieć 17125 lub 18258 - jeden i drugi to średni problem z tiptronikiem - dobrze, że nie jest to multitronic. :lol:
Napisz:
1) kiedy wymieniałeś olej w skrzyni?
2) czy miałeś kiedykolwiek wiele poslizgów na sprzęgle?
3) kontrolka od silnika świeci się na obrotomierzu na kolor żółty?
Opcja najtańsza:
1) olej, filtr i uszczelka - powiem jakie i gdzie kupić - Ty zdecydujesz.
2) ? może wada konwertera przekładnika momentu obrotowego - regenerowany od 1200 do 3200 (oryginał) - z tym zawsze zdążysz.
Dalsze info po otrzymaniu danych od Ciebie.
Pozdrówko
według mnie po podłączeniu VAG'a możesz mieć 17125 lub 18258 - jeden i drugi to średni problem z tiptronikiem - dobrze, że nie jest to multitronic. :lol:
Napisz:
1) kiedy wymieniałeś olej w skrzyni?
2) czy miałeś kiedykolwiek wiele poslizgów na sprzęgle?
3) kontrolka od silnika świeci się na obrotomierzu na kolor żółty?
Opcja najtańsza:
1) olej, filtr i uszczelka - powiem jakie i gdzie kupić - Ty zdecydujesz.
2) ? może wada konwertera przekładnika momentu obrotowego - regenerowany od 1200 do 3200 (oryginał) - z tym zawsze zdążysz.
Dalsze info po otrzymaniu danych od Ciebie.
Pozdrówko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga