[ A6 C5] Szarpnięcie przy dodaniu gazu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik
[ A6 C5] Szarpnięcie przy dodaniu gazu
Witam!!! Mam taki problem. Mam skrzynie tiptronic, niby wszystko jest ok wszysto zmienia plynnie nie szarpie nie przeciąga, tylko np. gdy jade i trzymam noge na gazie pozniej dojezdzam np do ronda zdejmuje noge z gazu hamuje i znowu dodaje gaz to mam tekie lekkie szarpniecie. Zero błedów na Vagu. Nie wiem czy to tak ma być czy cos sie dzieje ze skrzynią?? Przebieg 90 tyś 3.0 ASN 2004r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik
Byłem u Sopy niby ze skrzynią wszystko ok. Nie dawno wjechałem na kanał bo malowałem wydech właczyłem skrzynie w tryb "N" i szarpałem wałem w prawo i w lewo i był odczuwalny ok 2cm luz na dyfrze także podejżewam że te szarpnięcie i stuki są z tego powodu. I moje pyanie jest takie czy można to jakoś naprawić bez wymiany całego TYLNEGO MOSTU??
a jakie mocne jest to szarpnięcie?
jeśli chodzi o prace tip-a to jest on zbudowany jak normalny automat ze słoneczek i przy dodaniu gazu załącza się wtedy skrzynia i potrafi lekko szarpnąć - jest to normalne (chyba że to szerpnięcie jest jakieś mocne)
jeśli chodzi o multi jest to skrzynia bezstopniowa skłąda sie z dwóch stożków które na siebie najeżdzają i jeśli coś takiego działo by się w multi to bym sie bał.
jeśli chodzi o prace tip-a to jest on zbudowany jak normalny automat ze słoneczek i przy dodaniu gazu załącza się wtedy skrzynia i potrafi lekko szarpnąć - jest to normalne (chyba że to szerpnięcie jest jakieś mocne)
jeśli chodzi o multi jest to skrzynia bezstopniowa skłąda sie z dwóch stożków które na siebie najeżdzają i jeśli coś takiego działo by się w multi to bym sie bał.
Sprawdzilem passka ponownie i tego szarpniecia juz nie bylo, nawet po dobrym rozgrzaniu skrzyni i silnika.
Auta nie wzialem, bo jak na 83kkm potwierdzone historia serwisowa, stan w niektorych mowil co innego. 4 cewki wymienione przy 81kkm, rura prowadzaca od bagnetu oleju ualamana przy silniku, i uszkodzona gruszka od odmy. Ogilnie mialem wrazenie, ze nie ciagnie na niskich obrotach - dopiero na recznym sterowaniu i od 4tys obr auto szlo.
Auta nie wzialem, bo jak na 83kkm potwierdzone historia serwisowa, stan w niektorych mowil co innego. 4 cewki wymienione przy 81kkm, rura prowadzaca od bagnetu oleju ualamana przy silniku, i uszkodzona gruszka od odmy. Ogilnie mialem wrazenie, ze nie ciagnie na niskich obrotach - dopiero na recznym sterowaniu i od 4tys obr auto szlo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 paź 2010, 13:15
- Lokalizacja: Rybnik