sprawdzcie tak :jeden do auta
zaciągamy ręczny 1 bieg i powoli ruszamy to samo robimy na wstecznym
drugi obserwuje dyfer max skok dyfra to 1 cm jeśli jest więcej to będzie szarpać przy zmianie biegów
przyczyna to przednia poduszka dyfra z wierzchu nie widać po odkręceniu będzie rozerwana
po wymianie nie będzie trzeba już "specyficznie" używać sprzęgła i nie będzie szarpać
[ MANUAL+Q] szarpanie przy zmianie biegów
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
wymieniłem 3 poduchy dyfra i 2 poduchy skrzyni wszystkie ori LMO
minimalna różnica natomiast przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu słychać takie telepanie....
wał ma taki minimalny luz na krzyżaku to raczej to aż takiego czegoś by nie robiło ale zauważyłem luz między wałem a półosiami
a dokładniej trzymam przegub wewnętrzny półosi i ruszam wałem i jakieś przeskakiwania czuć i słychać w dyfrze tak samo lewa jak i prawa półoś
obstawiam że musiał się dyfer wysrać na to wszystko
minimalna różnica natomiast przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu słychać takie telepanie....
wał ma taki minimalny luz na krzyżaku to raczej to aż takiego czegoś by nie robiło ale zauważyłem luz między wałem a półosiami
a dokładniej trzymam przegub wewnętrzny półosi i ruszam wałem i jakieś przeskakiwania czuć i słychać w dyfrze tak samo lewa jak i prawa półoś
obstawiam że musiał się dyfer wysrać na to wszystko
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
sprawdz tak jak pisałem skok dyfra góra dół max 1 cm między ruszaniem do przodu i tyłu
to żę nowe tuleje nic nie znaczy bo to nie ori z aso
a w sklepach pełno śmiecia udającego lamfordera albo inną markę pamietaj max to 1 cm powyżęj będzie szarpać
ja walczyłem z tym 2 lata zanim doszedłem żę tylko ori tuleje dają radę i rozwiązują problem
to żę nowe tuleje nic nie znaczy bo to nie ori z aso
a w sklepach pełno śmiecia udającego lamfordera albo inną markę pamietaj max to 1 cm powyżęj będzie szarpać
ja walczyłem z tym 2 lata zanim doszedłem żę tylko ori tuleje dają radę i rozwiązują problem
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
enduro7 pisze:sprawdz tak jak pisałem skok dyfra góra dół max 1 cm między ruszaniem do przodu i tyłu
to żę nowe tuleje nic nie znaczy bo to nie ori z aso
a w sklepach pełno śmiecia udającego lamfordera albo inną markę pamietaj max to 1 cm powyżęj będzie szarpać
ja walczyłem z tym 2 lata zanim doszedłem żę tylko ori tuleje dają radę i rozwiązują problem
czyli ręczny zaciągnąć i próbować ruszyć do przodu i do tyłu a ktoś z dołu ma patrzeć czy dyfer się ruszy do góry albo do dołu
a nie powinien nawet drgnąć
na poduchach były wszędzie ori numery wszystko jak na kartonikach LMO
ale sprawdzenie nic nie kosztuję to mogę sprawdzić
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga