[C5 2.5TDI]Stan serwisowy tiptronic wszystkie kontrolki palą
- sem_andrzej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 sty 2009, 13:30
- Lokalizacja: Szczecin
[C5 2.5TDI]Stan serwisowy tiptronic wszystkie kontrolki palą
Witam. Czy mógl by ktoś mi poradzić dobrego fachowca od skrzyni tiptironik na terenie Szczecina.Od jakiegos czasu podczas jazdy skrzynia przelancza mi sie w stan serwisowy zapalają sie wszystkie biegi na raz i wtedy nawet nie moge podjechac pod krawężnik tak sie slizga po czym jak zgasze zaplon odrazu odpalam i wszystko znowu jest OK.Prócz tego na 2 biegu jak dojdzie do 2tys obrotów przelancza sie niby na 3 bieg obroty spadaja do ok. 1,6tys. przelaczam wtedy na tip i tu niespodzianka dalej jest 2 bieg dalej sie napędza do ponad 2tys. obrotów i dopiero przelancza na 3 bieg. do tego sie nieraz ślizga jak mocniej na pedal nacisne a nieraz jest wszystko OK.Prosze o rade gdzie sie zglosić z tym problemem na terenie Szczecina do dobrego fachowca a może ktoś miał podobny problem? <smuty>
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 22:25 przez sem_andrzej, łącznie zmieniany 2 razy.
witam
poszukaj tu
http://www.prnd.pl/porady/warsztaty.htm
z tego co wiem to padaja przy 200tys i trzeba ok 3000 liczyc
http://www.prnd.pl/porady/warsztaty.htm
z tego co wiem to padaja przy 200tys i trzeba ok 3000 liczyc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 79
- Rejestracja: 22 maja 2008, 19:54
- Lokalizacja: Poznań
Re: [C5 2.5TDI]Stan serwisowy tiptronic wszystkie kontrolki
Nie szczedź na paliwo, znajdź Teo Motors Teodor Myszkowski. Pełen prov jeżeli chodzi o skrzynie i z tego co mi wiadomo najbliżej Ciebie.sem_andrzej pisze:Witam. Czy mógl by ktoś mi poradzić dobrego fachowca od skrzyni tiptironik na terenie Szczecina.Od jakiegos czasu podczas jazdy skrzynia przelancza mi sie w stan serwisowy zapalają sie wszystkie biegi na raz i wtedy nawet nie moge podjechac pod krawężnik tak sie slizga po czym jak zgasze zaplon odrazu odpalam i wszystko znowu jest OK.Prócz tego na 2 biegu jak dojdzie do 2tys obrotów przelancza sie niby na 3 bieg obroty spadaja do ok. 1,6tys. przelaczam wtedy na tip i tu niespodzianka dalej jest 2 bieg dalej sie napędza do ponad 2tys. obrotów i dopiero przelancza na 3 bieg. do tego sie nieraz ślizga jak mocniej na pedal nacisne a nieraz jest wszystko OK.Prosze o rade gdzie sie zglosić z tym problemem na terenie Szczecina do dobrego fachowca a może ktoś miał podobny problem? <smuty>