Witam.
Od jakiegoś czasu próbuję się zabrać za naprawę swojej skrzyni. Otóż problem mam następujący: Ślizga mi się wsteczny, problem narastał stopniowo. Jak przełączę z D na R to czasami załapie, ale jest słaby. Czego to może być wina?? Gdzieś wyczytałem, że jest pęknięty koszyk wstecznego. Tylko zastanawiam się czy jest możliwość, że to wina sterownika?? Chciał bym to zweryfikować zanim niepotrzebnie wyjmę skrzynię. Który zaworek jest odpowiedzialny za wsteczny bieg?? Jak sprawdzić czy działa poprawnie?? Z góry dzięki za pomoc.
[ALL C5 2.7T] Słaby wsteczny.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Witam.
Wyjołem skrzynię, rozebrałem, wymieniłem koszyk, poskładałem i nawet jeździłem. Ale niestety pojawił się problem: Cieknie olej gdzieś między skrzynią a konwerterem. Wyjołem więc skrzynię jeszcze raz i niestety wiele tam nie widać. Uszczelniacz na konwerterze wymieniłem na nowy. Jest potrzeba wymiany tego dużego oringa uszczelniającego pompę?? Jego nie wymieniłem, ale wydawał się być ok.
Wyjołem skrzynię, rozebrałem, wymieniłem koszyk, poskładałem i nawet jeździłem. Ale niestety pojawił się problem: Cieknie olej gdzieś między skrzynią a konwerterem. Wyjołem więc skrzynię jeszcze raz i niestety wiele tam nie widać. Uszczelniacz na konwerterze wymieniłem na nowy. Jest potrzeba wymiany tego dużego oringa uszczelniającego pompę?? Jego nie wymieniłem, ale wydawał się być ok.