Olej był to FEBI żółty ale dokładnego numeru nie pamiętam wiem żę mechanik rozkodował VIN i dodatkowo sczytał numer ze skrzyni biegów. Ja tylko zweryfikowałem jego wybór ponieważ zajmuję się sprzedażą części i u mnie w katalogach też był wskazany olej o tym numerze. Do skrzyni z tego co mówił wlał 6L. Ale to co mówisz może mieć sens i możliwe że za bardzo się tym przejąłem, jutro przejadę się na zimnym silniku i zobaczę czy mniej więcej przeżuci bieg przy 2200 obr\min. Co do podłączonego komputera i kontrolowaniu temp nie mam wątpliwości
chociaż mi tego nie powiedział że tak robił, ponieważ nie wiem czy w całym 3-mieście lepszego specjalistę znajdę

W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź wszystkim będę pisał co dalej wynikło. Pozdrawiam
Jaki konkretnie olej wlał ci mechanik? Wlał odpowiednią ilość?
W naszych tiptronicach żeby odpowiedni sprawdzić stan oleju trzeba robić to na włączonym silniku i podłączonym VAGu aby sprawdzić temperaturę oleju w skrzyni, stan sprawdzamy przy temperaturze oleju około 35 *C.
[ Dodano: 2014-12-22, 21:24 ]
A więc jak już wspomniałem jestem po wymianie oleju w skrzyni biegów, niestety niepokoi mnie dalej jedna rzecz która nie ustąpiła mianowicie gdy rozpędzę się do powiedzmy 100 km/h i puszczę gaz samochód wytrącając prędkość już przy mniejszej prędkości (obrotach) zaczyna wibrować ewidentnie jest to wina czegoś nie związanego z zawieszeniem ponieważ mam wszystko wymienione na nowe na najlepszych częściach oraz zbieżność. Mechanik inny podpowiedział mi że "może" być do regeneracji konwerter inaczej mówiąc sprzęgło hydrokinetyczne. Powiedzmy że już się nie czepiam tego przeciągania biegów bo może faktycznie ma tak być ale te
wibrację mnie interesują. A i jeszcze co ważne jak przełączę skrzynię na tryb tiptronic dźwignią zmiany biegów rozpędzę się do 3 biegu puszczę gaz i sama zrzuci do 2 biegu i następnie do 1 jest szarpnięcie i uderzenie jak by przełączyć na D i od razu ruszyć. Proszę o jakieś sugestie
