Skrzynia Biegów Audi C5 2.7T
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Skrzynia Biegów Audi C5 2.7T
Cześć. Mam problem że swoją skrzynią też w 2.7btq 6b manual. Szarpie podczas zmiany biegów i nie pokazuje prędkości. Jak skręca się w psa to to wskazówka się podnosi. Z czego szukać skrzyni by pasowało P&P zostaje tylko a6 c5 czy coś z a4 lub allroada podejdzie?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Skrzynia Biegów Audi C5 2.7T
Witam.
Jak to rozumieć cyt" Jak skręca się w psa to to"
A tak na poważnie, prawdopodobnie kończy Ci się sprzęgło.
Gaz w podłogę, licznik w górę a prędkości nie czuć.
Przy zmianie biegu przez to będą szarpnięcia jak silnik kręcony dość wysoko.
Szukaj już tarczę sprzęgłową (a może i docisk) bo to będzie się nasilać i to dość szybko.
250KM pod maską to już jest moc i takie strzelanie ze sprzęgła na starcie, to są właśnie tego skutki.
Pozdrawiam.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Skrzynia Biegów Audi C5 2.7T
Kurka nie zauważyłwm bo pisałem z telefonu
Jak sręca się w prawo to wskazówka się podnosi. Zrobie przegląd i pojade gdzieś gdzie można wrzucić 5 bieg i depnąć gazu ale w takiej normalnej jeździe nie było czuć żeby się ślizgało sprzęgło. W moim 1.8T jak kończyło się tzn nity już były delikatnie starte to też nie było czuć żeby się ślizgało w miejskiej jeździe ale ja delikatny jestem mmoże przez to. Za to jak chciałem przy 100km/h na piątym biegu szybciej pojechać to już obroty rosły a prędkość malała. Nie prubowałem co prawda strzelić ze sprzęgła wtedy i tu teraz w 2,7 też nie.

Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Skrzynia Biegów Audi C5 2.7T
Witam.zarzyk pisze: ↑10 lut 2022, 19:33Kurka nie zauważyłwm bo pisałem z telefonuJak sręca się w prawo to wskazówka się podnosi. Zrobie przegląd i pojade gdzieś gdzie można wrzucić 5 bieg i depnąć gazu ale w takiej normalnej jeździe nie było czuć żeby się ślizgało sprzęgło. W moim 1.8T jak kończyło się tzn nity już były delikatnie starte to też nie było czuć żeby się ślizgało w miejskiej jeździe ale ja delikatny jestem mmoże przez to. Za to jak chciałem przy 100km/h na piątym biegu szybciej pojechać to już obroty rosły a prędkość malała. Nie prubowałem co prawda strzelić ze sprzęgła wtedy i tu teraz w 2,7 też nie.
Jak się ślizga sprzęgło to zaczyna się ślizgać od najwyższego biegu przy depnięciach gazu w podłogę.
Tak będzie postępować z czasem do co raz niższych biegów, aż nie da się już jechać.
W takiej sytuacji ratuje wymiana tarczy sprzęgłowej.
Pozdrawiam.