Witajcie.
Skrzynia DHW z 1.8T dokonuje żywota.
Mam dłubnięty silnik, latam po autostradach. Potrzebne mi coś co będzie z*)85lać i będzie cicho w środku. Czyli wybór padł na tytana w dziedzinie niskie obroty, ale jedzie. DVZ z silnika 2.8
Ustaliłem, że mają inne sprzęgła, dociski. etc.
Budowa skrzyni wydaje się być ta sama. Problem jaki napotykam to pewność czy na starym (nowym) zestawie sprzęgła wpasuje mi skrzynia z 2.8
Był ktoś taki, co próbował ?
Skrzynia 2.8 do 1.8T
- zokolic
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
- Imię: Marek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Skrzynia 2.8 do 1.8T
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.
- zokolic
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
- Imię: Marek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Skrzynia 2.8 do 1.8T
Przekładka jest możliwa.
Skrzynie montowane wzdłużnie mają te samą konstrukcje obudowy, wałka pośredniego.
Różnica tkwi w półosiach.
DHW --> DVZ
Potrzebujesz.
Dwie półosie z 2.8, dwie zwrotnice z piastami na przeguby *duże* rozmiar śruby m16 zamiast m14.
Sprzęgło zostaje oryginalne 1.8t - wałek sprzęgłowy jest identyczny w obu skrzyniach.
Można powiedzieć, że pasuje to Plug and Play.
Skrzynie montowane wzdłużnie mają te samą konstrukcje obudowy, wałka pośredniego.
Różnica tkwi w półosiach.
DHW --> DVZ
Potrzebujesz.
Dwie półosie z 2.8, dwie zwrotnice z piastami na przeguby *duże* rozmiar śruby m16 zamiast m14.
Sprzęgło zostaje oryginalne 1.8t - wałek sprzęgłowy jest identyczny w obu skrzyniach.
Można powiedzieć, że pasuje to Plug and Play.
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.