Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Skrzynia 2.8 do 1.8T

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Skrzynia 2.8 do 1.8T

Post autor: zokolic » 29 mar 2023, 17:40

Witajcie.

Skrzynia DHW z 1.8T dokonuje żywota.
Mam dłubnięty silnik, latam po autostradach. Potrzebne mi coś co będzie z*)85lać i będzie cicho w środku. Czyli wybór padł na tytana w dziedzinie niskie obroty, ale jedzie. DVZ z silnika 2.8

Ustaliłem, że mają inne sprzęgła, dociski. etc.

Budowa skrzyni wydaje się być ta sama. Problem jaki napotykam to pewność czy na starym (nowym) zestawie sprzęgła wpasuje mi skrzynia z 2.8

Był ktoś taki, co próbował ?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Skrzynia 2.8 do 1.8T

Post autor: zokolic » 24 wrz 2024, 07:01

Przekładka jest możliwa.

Skrzynie montowane wzdłużnie mają te samą konstrukcje obudowy, wałka pośredniego.
Różnica tkwi w półosiach.

DHW --> DVZ

Potrzebujesz.
Dwie półosie z 2.8, dwie zwrotnice z piastami na przeguby *duże* rozmiar śruby m16 zamiast m14.
Sprzęgło zostaje oryginalne 1.8t - wałek sprzęgłowy jest identyczny w obu skrzyniach.
Można powiedzieć, że pasuje to Plug and Play.
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja