Witam wszystkich.
Jestem nowym forumowiczem jak i nowym posiadaczem Audi
Kupiłem Audi A6C5 2001 rok 2,4 benz 16 KM z multitronic.
Niestety skrzynia sprawia mi pewne problemy a ja jestem w tym temacie zupełnym laikiem.
Będę bardzo zobowiązany za wszelkie podpowiedzi i sugestie.
Objawy :
Odpalenie na zimnym silniku i pojawia się znaczace falowanie obrotów
Skrzynia działa normalnie. Po przejechaniu 100-150 metrów zanika podświetlenie biegu który obecnie jest włączony. Po rozgrzaniu silnika ( temp silnika ok 80st, oleju silnika ok 70 st) wszystko wraca do normy czyli podświetla dany bieg oraz można przełączyć na manual.
Kolejny objaw to problem z biegiem wstecznym gdy skrzynia jest w stanie w którym nie podświetla zadnego biegu. Wsteczny wtedy działa ale jakby samoczynnie bez reakcji na dodanie gazu. Aby wsteczny zadziałał prawidłowo muszę przełączyć na N i nastenie na R ale wtedy podświetlenie biegów zaczyna mrugać na czerwono.
Skrzynia w każdym z przypadków delikatnie szarpie na niskich obrotach.
Przy podpięciu do komputera ( u kolegi) pokazało jakiś błąd Komunikacji.
Jeżeli ktoś miał podobne problemy to bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Paweł
[ MULTI] Problemy z multitronic
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
stawiam na sterownik do naprawy , do Wrześni do Bart-S masz niedaleko http://www.4rings.pl/index.php?p=1_3_Kontakt
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam. Mam ten sam objaw co kolega. Lecz 2.5tdi multitronik blad 17090. Blad położenia wyboru drążka biegu. Lecz to sterownik do naprawy. Od dwóch dni po zaliczeniu zaplonu skrzynia odrazu przechodzi w tryb awaryjny i slychac jak zapadka blokujaca skrzynie odbezpiecza sie i na P nie świeci kontrolka od pedalu hamulca. Po jakimś czasie jazdy i ponownym odpaleniu wszystko jest ok. Czy to wina sterownika. Czy wlacznika swiatel stop przy pedale hamulca😒
Witam ponownie.
Mój multitronik naprawiony.
Wielkie podziękowania dla Pana Bartka z Wrześni za fachową i sympatyczną pomoc.
Teraz kolejny ból głowy ... instalacja gazowa.
Oto propozycje które otrzymałem od " gazownika ".
Może ktoś dobrze doradzi tak jak to było z Panem Bartkiem
1.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze OMVL (żywotność około 80 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 2900 zł
2.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze AC W 01 (żywotność około 150 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
(polecamy!)
cena 3150 zł
3.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze AC W 02 (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
(polecamy!)
cena 3300 zł
4.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3500 zł
5.
STAG 300 6 premium
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3700 zł
6.
STAG 300 6 Q-MAX plus
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3800 zł
Ceny zawierają dowolny zbiornik w miejscu koła oraz wlew pod klapką. Zapewniamy również wszystkie dokumenty potrzebne do wydziału komunikacji.
Warunkiem 2 letniej gwarancji jest serwis co 10 tys. km. Koszt całkowity przeglądu to 100 zł. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na elektronikę do 8 lat.
Pozdrawiam
Paweł
Mój multitronik naprawiony.
Wielkie podziękowania dla Pana Bartka z Wrześni za fachową i sympatyczną pomoc.
Teraz kolejny ból głowy ... instalacja gazowa.
Oto propozycje które otrzymałem od " gazownika ".
Może ktoś dobrze doradzi tak jak to było z Panem Bartkiem

1.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze OMVL (żywotność około 80 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 2900 zł
2.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze AC W 01 (żywotność około 150 tys. km.)
reduktor AC R01 BFC (250KM)
(polecamy!)
cena 3150 zł
3.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze AC W 02 (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
(polecamy!)
cena 3300 zł
4.
STAG 300 6 isa2
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3500 zł
5.
STAG 300 6 premium
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3700 zł
6.
STAG 300 6 Q-MAX plus
wtryskiwacze BARRACUDA (żywotność około 150 tys. km.) -zmieszczą się pod pokrywę silnika
reduktor AC R01 BFC (250KM)
cena 3800 zł
Ceny zawierają dowolny zbiornik w miejscu koła oraz wlew pod klapką. Zapewniamy również wszystkie dokumenty potrzebne do wydziału komunikacji.
Warunkiem 2 letniej gwarancji jest serwis co 10 tys. km. Koszt całkowity przeglądu to 100 zł. Istnieje możliwość przedłużenia gwarancji na elektronikę do 8 lat.
Pozdrawiam
Paweł