Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2,5 TDI v6] problem ze skrzynią

Układ napędowy i skrzynie biegów
Awatar użytkownika
paw1972
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 182
Rejestracja: 09 kwie 2008, 04:22
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol

Post autor: paw1972 » 04 maja 2009, 00:23

radzio3334 pisze:
fassi1 pisze:Też mam multi i jestem ciekawy jak to się zakończy. Opisz jak to wszystko wyglądało bo to naprawdę cenne.
:lol: I po naprawie :lol:

Autko zawiozłem do sserwis po 2 tyg zapisaniu, na miejscu dowiedziałem się że przy tym przebiegu skrzyni co mam może w niej być dosłownie wszystko do wymiany ( 240tyś ), nie mogłem czekać na wyciągnięcie skrzyni bo pare godzin na to potrzebowali więc licząc na uczciwość auto zostawiłem wziąłem zastępcze i czekałem na tel., Nie zdążyłem dojechać do chaty a tu tel. że skrzynia naprawiona był uszkodzony wałek wejściowy a poza tym o dziwo skrzynia "igła".

Za:
*wybudowanie skrzyni biegów
*demontaż wałka wejściowego
*wymiana lameli z 6 na 7
*ustawienie luzu montażowego
*wymiana zespołu tłoków
*wymiana tulei przewodu olejowego
*wymiana przewodu olejowego
*wymiana pierścienia zabezpieczającego
*wymiana zestawu uszczelnień
*wymiana łożyska wałka wejściowego
*montaż wałka wejściowego
*wymiana filtra oleju skrzyni biegów
*czyszczenie układu hydraulicznego skrzyni biegów
*wymiana oleju w skrzyni
*wymiana oprogramowania sterownika elektrycznego skrzyni biegów
*wymiana oleju w dyferencjale

*ustawienie początkowe wtrysku (przy okazji), początek wtrysku ustawiałem wcześniej w skoda w gdyni no i ustawiony niby o.k. a jednak do d**y bo trzeba było kręcić go i kręcić

*wypożyczenie auta 4 dni

Za całą w/w przyjemność zapłaciłem 3 400,- , myślę że nie dużo tym bardziej że nie byłem przy diagnozie awarii więc jakby chcieli to nawymyślaliby co chcieli i konkretnie skasowali bo przedział cenowy miałem od 3tyś - 6,5 tyś.

Spalanie wcześniej na trasie 9,5 l , a w tej chwili 6,5 l - 7,6 l

Polecam sserwis nie twierdząc że jedyni potrafią skrzynie multi naprawiać , ale z 2 miechy szukałem kogoś kto mi ją naprawi i ciężko było dlatego zdecydowałem się jechać ponad 650 km do nich i nie żałuję, jak narazie autkiem zrobiłem po naprawie 1000 km i wszystko o.k. chociaż w drodze powrotnej podświetliły mi sięwszystkie biegi na jakieś 200km ale jakoś podświetlenie zniknęło i jak narazie <ok>
Radzio gratki za finał sprawy. Z uwagą przeczytałem listę i - wałek wejściowy jest tym jednym z najsłabszych ogniw w multi - nawet ASO skomponowało już dawno oficjalnie procedurę postępowania dot. naprawy wałka wejściowego. Masz teraz 7-mio tarczkową skrzynię z wymienionym oprogramowaniem skrzyni oraz silnika na najnowsze i najlepsze, dostosowane do jego parametrów. Koszt taki jak sie spodziewałem. Niesamowite jest to, że masz wszystko ori, nic regenerowane czy używki - 2 latka gwarancji lub 120 tys. km i to za takie pieniądze. Marża nie 180 % jak w ASO grupy VAG tylko taka, aby wszyscy byli zadowoleni i dzięki temu ty przmierzasz 650 km, a inni których znam z różnych forów a także z PW - podobne lub nawet większe odlagłości. Po za tym masz zdiagnozowaną "organoleptycznie" w 100 % całą skrzynię i nowy filter, przepłykaną skrzynię ATF-em a więc i czysto we wnątrz jak w moim akwarium :) Co do podświetlenia biegów - wszystko prawidłowo. Jak najbardziej ma prawo tak się dziać, choć u mnie - mimo info - akurat tak się nie stało. Ale po za tym wszyscy, których znam i mieli podobną naprawę (akurat wykonywane w ASO czy u Palki w Sosnowcu - dwa przypadki) również tak mieli. Również po kilkuset kilometrach wszystko zgasło bezpowrotnie. Znam kilka polecanych zakładów ASB w PL, ale nikt nie zbliża się nawet w 50 % do cen Pana Jana.
pozdr.
ps. Jak fajnie przesiadać się z powrotem ze Skody do Audi <ok>
Spalanie spadło bo skrzynia przestała się ślizgać, ale i też masz prawidłowo ustawiony początek wtrysku - silnik teraz pracuje tak jak chcieli tego magicy z Ingolstad ;-)
2.5 TDI AYM 2002

zibolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 wrz 2011, 20:14
Lokalizacja: silesia

Post autor: zibolek » 12 wrz 2011, 20:35

Panowie i Panie,
zmusiła mnie do napisania tego tematu "przygoda" u palki w mysłowicach.
Generalnie jednoznacznie nie polecam, odradzam i wszystko na raz...
a moje doświadczenia możecie poczytać tu...: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134304.30 nick:zibolek
generalnie po 6 miesiącach gwarancji skrzynia się sypie i nie chcą się przyłożyć do roboty... porażka życia...a auto mi oddali dziś w takim stanie:

1. karoseria ociekała jakimś olejem
2. upieprzona tapicerka drzwi i podłokietnik, nie wspominając o dywanikach (folia była tylko na siedzeniu i kierownicy )
3. grzebane coś przy zegarach, wszystko opalcowane - nie zapala się kontrolka świec żarowych ! Ciekawe co robili ?
4. kazali mi zapłacić na gwarancji jeszcze 50zł za to, że zaprogramowali komputer - podobno ustawiony był na skrzynię manualną ?!?!?! Ciekawe jak od 26 lipca jestem u nich co tydzień !
5. odpadł mi przedni zderzak jak tylko od nich wyjechałem !
6. śmierdzi olejem w środku tak, że środek nadaje się do prania!

jak ktoś ma jakieś pytania to proszę pisać...

NIE POLECAM PALKI Z MYSÂŁOWIC !

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja