Radzio gratki za finał sprawy. Z uwagą przeczytałem listę i - wałek wejściowy jest tym jednym z najsłabszych ogniw w multi - nawet ASO skomponowało już dawno oficjalnie procedurę postępowania dot. naprawy wałka wejściowego. Masz teraz 7-mio tarczkową skrzynię z wymienionym oprogramowaniem skrzyni oraz silnika na najnowsze i najlepsze, dostosowane do jego parametrów. Koszt taki jak sie spodziewałem. Niesamowite jest to, że masz wszystko ori, nic regenerowane czy używki - 2 latka gwarancji lub 120 tys. km i to za takie pieniądze. Marża nie 180 % jak w ASO grupy VAG tylko taka, aby wszyscy byli zadowoleni i dzięki temu ty przmierzasz 650 km, a inni których znam z różnych forów a także z PW - podobne lub nawet większe odlagłości. Po za tym masz zdiagnozowaną "organoleptycznie" w 100 % całą skrzynię i nowy filter, przepłykaną skrzynię ATF-em a więc i czysto we wnątrz jak w moim akwariumradzio3334 pisze::lol: I po naprawie :lol:fassi1 pisze:Też mam multi i jestem ciekawy jak to się zakończy. Opisz jak to wszystko wyglądało bo to naprawdę cenne.
Autko zawiozłem do sserwis po 2 tyg zapisaniu, na miejscu dowiedziałem się że przy tym przebiegu skrzyni co mam może w niej być dosłownie wszystko do wymiany ( 240tyś ), nie mogłem czekać na wyciągnięcie skrzyni bo pare godzin na to potrzebowali więc licząc na uczciwość auto zostawiłem wziąłem zastępcze i czekałem na tel., Nie zdążyłem dojechać do chaty a tu tel. że skrzynia naprawiona był uszkodzony wałek wejściowy a poza tym o dziwo skrzynia "igła".
Za:
*wybudowanie skrzyni biegów
*demontaż wałka wejściowego
*wymiana lameli z 6 na 7
*ustawienie luzu montażowego
*wymiana zespołu tłoków
*wymiana tulei przewodu olejowego
*wymiana przewodu olejowego
*wymiana pierścienia zabezpieczającego
*wymiana zestawu uszczelnień
*wymiana łożyska wałka wejściowego
*montaż wałka wejściowego
*wymiana filtra oleju skrzyni biegów
*czyszczenie układu hydraulicznego skrzyni biegów
*wymiana oleju w skrzyni
*wymiana oprogramowania sterownika elektrycznego skrzyni biegów
*wymiana oleju w dyferencjale
*ustawienie początkowe wtrysku (przy okazji), początek wtrysku ustawiałem wcześniej w skoda w gdyni no i ustawiony niby o.k. a jednak do d**y bo trzeba było kręcić go i kręcić
*wypożyczenie auta 4 dni
Za całą w/w przyjemność zapłaciłem 3 400,- , myślę że nie dużo tym bardziej że nie byłem przy diagnozie awarii więc jakby chcieli to nawymyślaliby co chcieli i konkretnie skasowali bo przedział cenowy miałem od 3tyś - 6,5 tyś.
Spalanie wcześniej na trasie 9,5 l , a w tej chwili 6,5 l - 7,6 l
Polecam sserwis nie twierdząc że jedyni potrafią skrzynie multi naprawiać , ale z 2 miechy szukałem kogoś kto mi ją naprawi i ciężko było dlatego zdecydowałem się jechać ponad 650 km do nich i nie żałuję, jak narazie autkiem zrobiłem po naprawie 1000 km i wszystko o.k. chociaż w drodze powrotnej podświetliły mi sięwszystkie biegi na jakieś 200km ale jakoś podświetlenie zniknęło i jak narazie

pozdr.
ps. Jak fajnie przesiadać się z powrotem ze Skody do Audi

Spalanie spadło bo skrzynia przestała się ślizgać, ale i też masz prawidłowo ustawiony początek wtrysku - silnik teraz pracuje tak jak chcieli tego magicy z Ingolstad
