Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2.5 TDI 99r] problem ze skrzynia i moca

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
benckiser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 2009, 14:47
Lokalizacja: londyn

[A6 2.5 TDI 99r] problem ze skrzynia i moca

Post autor: benckiser » 15 wrz 2009, 14:58

witam wszystkich jestem nowym posiadaczem a6 2.5td automat tiptronic z 99r

mianowicie problem polega na tym ze od czasu do czasu skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i do tego auto jest slabe oddalem na komputer i o to co pokazal


1:engin 01375 mouting valve stage 1
2:00550 injection comencment regulation
3: gearbox p1857 load signal error from engine control unit

ale zanim oddam do warsztatu chcialbym zasiegnac waszych informacji poniewaz w anglii warsztaty lubia sobie dokaldac pracy i wymyslac niestworzone rzeczy


powiem tak ze przeplywka byla wymieniona ale nic niepomoglo ciagle tak samo mam gdzies maly wyciek z ukaldu wspomagania tyle co zauwazylem i moge powiedziec na ta chwile

skorzystam z waszych rad i w miare stosowania sie do nich postram sie opisywac korok po kroku co zrobilem az do usuniecia problemu pozdrawiam pawel



ps w miedzy czasie wracam do wertowania forum

[ Dodano: 2009-09-15, 15:05 ]
znalazelm pierwszy blad z forum i z waszych wypowiedzi wynika ze to poduszka pod silnikiem i tu prosba jesli ktos moze powiedziec na co powienienem uwazac przy wymianie i jaki jest tego koszt
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2009, 00:02 przez benckiser, łącznie zmieniany 1 raz.

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 15 wrz 2009, 15:49

przede wszystkim nie wymieniaj nic na podstawie tego, że pokazał się błąd!! błąd zapisuje się np. jak odepniesz wtyczkę... Najpierw trzeba skasować błedy i zobaczyć które wrócą. tymi które wrócą warto się zająć sprawdzając elementy na które wskazują, z naciskiem na stan kabelków/ wtyczek - czyli połaczeń elektrycznych

kluczowy dla twoich problemów wydaje się być błąd 550 - wskazuje on na złe ustawienie kąta wtrysku - wiecej dowiedzieliśmy się z logów statycznych...

benckiser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 2009, 14:47
Lokalizacja: londyn

Post autor: benckiser » 15 wrz 2009, 17:31

to sa bledy ktore wyskakuja po skasowaniu pojawiaja sie prawie zaraz po uruchomieniu silnika

wlasnie sprawdzielm dokumenty zeby sprawdzic historie co i jak bylo w niej robione i znalazlem 10 miesiecy temu byla regeneracja pompy wtryskowej i wymiana wtryskow wiec zakladam ze pompa powinna byc ok

jesli ktos ma chwilke i moze mi przyblizyc lub wkleic jak mozna ustawic kont wtrysku i co do tego potrzeba


sorki za tak lamerskie pytania ale jestem nowy i wole pytac niz bladzic

benckiser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 2009, 14:47
Lokalizacja: londyn

Post autor: benckiser » 15 wrz 2009, 21:32

rewelacja powiem ze mimo ze jestem nowicjuszem co po niekat wytlumaczyl mi wszytko

postaram sie opisac naprawe w miare postepu

benckiser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 15 wrz 2009, 14:47
Lokalizacja: londyn

Post autor: benckiser » 05 paź 2009, 15:20

mam taka prosbe angielscy mechanicy zachodza w glowe jakie powinny byc poprawne wartosci ustawienia katu wtrysku

jesli ktos ma jakas tabelke jaki wartosci powinni uzyskac bede wdzieczny pozdrawiam

pinio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 23 sie 2009, 15:45
Lokalizacja: Małopolska Irlandia

Post autor: pinio » 06 paź 2009, 23:02

mam cos takiego poczytaj i poszukaj w szukajce tu jest wszystko
ustawienie początku wtrysku
Niezbędne narzędzia specjalne, testery i urządzenia omiarowe oraz wyposażenie
p
􀂍
Przyrząd osadczy -T10023-
􀂍
Czytnik usterek
􀂍
Klucz dynamometryczny -V.A.G 1331-(5...50 Nm) Wskazówka
Po wymianie paska zębatego jak również po poluzowaniu połączeń śrubowych na pompie wtryskowej lub kołach do paska zębatego zasadniczo należy sprawdzać, a w razie potrzeby ustawiać kąt początku wtrysku.
-
Odczytać blok wartości mierzonych „Funkcja 08“ grupa wskazań 07, silnik na biegu jałowym.
-
Sprawdzić wskazanie w polu wskazań 4 (temperatura płynu chłodzącego).
􀁺
Wartość wymagana: przynajmniej 85 °C
Kontynuować sprawdzanie dopiero po osiągnięciu temperatury płynu chłodzącego.
-
Rozpocząć nastawy podstawowe „Funkcja 04“ grupa wskazań 04, silnik na biegu jałowym.
-
Sprawdzić wskazanie w polu wskazań 4.
􀁺
Wartość wymagana: 100%
-
Obserwować wskazanie w polu wskazań 2.
􀁺
Wartość wymagana: „spät“("późno")
-
Sprawdzić wskazanie w polu wskazań 3.
􀁺
Wartość wymagana: 2 °n.GZP± 2 °
Jeżeli nie uzyskano wartości wymaganej:
-
Wyłączyć zapłon.
-
Wymontować przednią lewą i prawą osłonę paska zębatego.
-
Sprawdzić napięcie paska zębatego.
􀁺
Oznaczenia -1- muszą się znaleźć naprzeciw siebie.
Jeżeli oznaczenia nie znajdują się naprzeciw siebie:
-
Napiąć pasek zębaty.
-
Narzędziem specjalnym otworzyć nakrętkę mocującą na napinaczu paska.
-
Obrócić klucz do gniazd sześciokątnych w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aż oznaczenia -1- pokryją się i dokręcić następnie nakrętkę mocującą.
-
Moment dokręcenia: 36 Nm
Jeśli napięcie paska zębatego jest prawidłowe (oznaczenia znajdują się aprzeciw siebie):
n
-
Poluzować śruby mocujące -1- koło wałka rozrządu.
-
Nałożyć klucz oczkowy (rozmiar 22) na wałek pompy i nieznacznie obrócić:
􀁺
w kierunku A kąt początku wtrysku później
􀁺
w kierunku B kąt początku wtrysku wcześniej Wskazówka
W żadnym wypadku nie wolno luzować nakrętki -2- koła pompy wtryskowej. W przeciwnym razie nastawy podstawowe pompy wtryskowej zostaną zmienione i nie można ich ustawić za pomocą rodków dostępnych w warsztacie.
ś
-
Z powrotem dokręcić śruby mocujące -1- na kole wałka rozrządu.
-
Moment dokręcenia: 20 Nm
-
Jeszcze raz sprawdzić, czy kąt początku wtrysku jest zgodny z wartością wymaganą → Rozdział.
Jeśli kąt początku wtrysku wykracza poza zakres wartości wymaganych:
-
Skorygować ustawienie koła pompy wtryskowej (pasek zębaty nałożyć na nowo).
-
Zamontować osłonę paska zębatego.
Anzeigegruppe 04 bei Leerlauf (warmer Motor, Kßhlmitteltemperatur nicht unter +85 °C)
Messwerteblock lesen 4

◂ Anzeige am Display
800/min
2,0 °n.OT
1,6 °n.OT
73 %
Tastverhältnis (Ansteuerung) vom Ventil fĂźr Einspritzbeginn ▪ kein Sollwert
momentaner Einspritzbeginn ▪ 2 °n.OT...3 °v.OT: i.O. ▪ später 2 °n.OT: Ventil fĂźr Einspritzbeginn defekt Einspritzpumpe steht extrem zu spät => Spritzverstellerregelbereich prĂźfen, Seite 23-46
der vom Steuergerät geforderte Soll-Einspritzbeginn ▪ 2 °n.OT...3 °v.OT: i.O.
Motordrehzahl ▪ 740...840/min: i.O
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja