WItam, Z góry przepraszam za długi opis ale mam nadzieję ze ktoś mi pomoże mam c5 2.8 FWD. Auto było w serwisie ASB na regeneracji konwertera bo taka była diagnoza postawiona przez serwis do tego chłop dodał ze połowa moich problemów moze być przez to ze auto ciągnie lewiznę ale ja w to nie wierze. Na naprawę udzielili mi 6 miesięczną gwarancję od naprawy minęły 2 miesiące i jeden z problemów ten najbardziej uciązliwy powrócił. Proszę o pomoć dlatego że chce miec czym sie podeprzeć zeby nie odesłał mnie z kwitkiem ze to przez to ze auto ciągnie lewiznę. Myslę ze naprawa za ktorą zaplacilem nie zostala wykonana lub diagnoza była błędna tak czy inaczej zapłacilem 3 tys a auto dalej jest niesprawne.
1.Kick down raz działa raz nie zależy od prędkości z ktorą sie poruszam powyżej 70km/h działa za każdym razem kiedy wicsnę gaz do oporu. Dziwne jest to że kiedy jadę na tipie +/- to kick down załącza sie za kazdym wcisnięciem gazu (miało to miejsce przed naprawą jak i po)
2. Ten problem jest najbardziej uciazliwy i dzieje sie tylko podczas jazdy w miescie natomiast na trasie juz nie. Gdy jadę to pierwszo zaczyna mi pulsować/drgać pedał gazu nastepnie kiedy auto chce zmienic bieg na wyzszy czuje opór tak jakby auto hamowało silnikiem i wtedy następuje przeskok/szarpniecie i obroty zaczynają falować ale tylko przez chwile (widze to na obrotomierzu oraz słysze po pracy silnika) i kiedy stoje np na czerwonym to auto zamiast mieć poniżej tys obrotów ma jakies 400 obr/min objaw ustępuje po mocnym przyspieszeniu lub po ponownym uruchomieniu auta ale po paru minutach jazdy powraca (miało to miejsce jakis raz w tygodniu przed wizytą w serwisie od wizyty w serwisie miałem z tym spokoj ale tylko na 2 miesiace, powrócił pare dni temu i juz nie dzieje sie 1 w tygodniu tylko cały czas.
3. Występuje ślizganie o jakies 100-200 obr ale tylko wtedy kiedy auto zmieni bieg na powyżej 3 tys obr.