Witam mam Audi a6 c5 ben/gaz 1.8 98r w automacie. i zanikł mi bieg wsteczny. co wbijam gałke na R to swiatła wsteczne świecą na liczniku R wbite a auto stoi. po pewnym czasie w internecie znalazłem na jakimś forum że ktoś też tak miał i by bieg wszedł musiał najpierw najechać na bieg nr 1 potem na R i działało. u mnie też tak było ale tylko koło 2 miesięcy... teraz wgl nie działa. co może być przyczyną? jak ją zwalczyć i sprawdzić i jakie tego mogą być koszty? nie wiem czy to multi czy tip. gałke można przesuwać tylko w linii prostej
nie jestem mechanikiem czarna magia dla mnie. kanału nie mam
także co polecicie?
PROBLEM Z AUTOMATYCZNA SKRZYNIA WSTECZNY
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
masz skrzynię 4 biegową AG4/01N czyli konstrukcja jeszcze prostsza
skoro światła się palą i R na liczniku to można domniemywać że wybierak działa ok - raczej usterka w skrzyni , proponuję poszukać warsztatu który się tym zajmuje
możesz jeszcze sprawdzić linikę od wybieraka jak pracuję na skrzyni ale skoro nie masz kanału
skoro światła się palą i R na liczniku to można domniemywać że wybierak działa ok - raczej usterka w skrzyni , proponuję poszukać warsztatu który się tym zajmuje
możesz jeszcze sprawdzić linikę od wybieraka jak pracuję na skrzyni ale skoro nie masz kanału
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
Długołęka jedyne co znam najbliżej Ciebie
Na pewno masz 4 , ten 5 co naliczyłeś to zapięcie lockup w konwerterze ( wrażenie półbiegu mięszy 2 a 3 )
Linka z wybieraka idzie do wajhy na skrzyni , i tam jest tez selektor - ale to wątpliwe żeby coś tam było nie tak jak biegi pokazuje ok i wsteczny działa
Na pewno masz 4 , ten 5 co naliczyłeś to zapięcie lockup w konwerterze ( wrażenie półbiegu mięszy 2 a 3 )