Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ TIP+Q] Problem z 1 i 2- VagCom brak bledow

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Milanski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 08 sie 2013, 20:10
Lokalizacja: Holandia-Rotterdam

[ TIP+Q] Problem z 1 i 2- VagCom brak bledow

Post autor: Milanski » 06 lut 2014, 22:09

Witam,

Od kilku dni borykam sie z duzym problemem z moja a6. Jestem obecnie na obczyznie ( w holandii ) i moze mozliwosci sa bardzo ogarniczone.

Pare dni temu wjechalem na parking, byl pelen, daje wsteczny cofam.. jest ok, gdy dalem "D" obroty mocno w gore a auto stalo w miejscu i trzeslo sie jak galaretka.. nigdy wczesniej tego niebylo. Od tego momentu na 1 i 2 biegu dzieja sie takie cuda. Obroty w gore a auto po paru sekundach toczenia sie zmienia biegi.. jakby w pewnych momentach skrzynia przechodzila na "LUZ" i dopiero pozniej wlaczal sie bieg, dajac przy tym stuknicie, i zmiana biegu powoduje szarpniecie auta.

Dodam rozniez , ze probojac auto rozpedzic bardzo bardzo bardzo powolutku wszystko jest ok ( przez takie ruszanie nie moge normalnie ruszyc z pod swiatel. Gdy auto wejdzie na 3 bieg wszystko jest super, przyspiesza nie ma efektu slizgania sprzegla i ladnie redukuje biegi z wiekszych na mniejsze.

Jestem laikiem ale po niemalym czasie spedzonym w internecie udalo mi sie podlaczyc kabel i VAGA, zadowolony chcialem "zczytac bledy " gdyz kazdy to proponuje jako pierwszy mozliwy sposob diagnozy problemu. Ku mojemu zaskoczeniu zero bledow..w silniku i w skrzyni. Nie wiem jak mam to rozumiec?

Auto ma 285 tysiecy kilometrow, serwisowane, nie mialem z nim wczesniej najmniejszych problemow a skrzynia chodzila idealnie..

Byc moze jest ktos w stanie cos podpowiedziec? Byc moze zna ktos jakis warsztat w HOLANDII ktory moglby mi pomoc?

Z gory dzieki za pomocne komentarze o sory za esej .

Pozdrawiam forumowiczow <luzik>

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 07 lut 2014, 08:37

Rozsypuje/ał się konwerter, i lepiej tym nie jeździj, bo jak poleci do końca to będziesz miał mnóstwo syfu w całej skrzyni, i nie skończy się na wymianie konwertera.
Tak to mi wygląda po objawach które opisujesz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja