Problem skrzyni automatycznej 1.9 TDI
Problem skrzyni automatycznej 1.9 TDI
Witam. 
Mam nadzieję że dobry dział wybrałem. Chciałem opisać swoj problem ze skrzynią automatyczną w 1.9tdi. Mianowicie hiatoria wyglada tak ze jest to skrzynia taka najzwyklejsza 1 2 3 NDRP wiadomo o co chodzi. Skrzynia działała normalnie do momentu wymiany w niej oleju, po wymianie oleju auto jeździło 2 miesiace i potem zaczęły sie klopoty szarpanie problemy ze zmiana biego trzymanie na jednym biegu bez zmiany a największym mankamentem jest to ze bieg wsteczny wskaluje dopiero kiedy silnik troche sie zagrzeje ale nie z pozycji P tylko z biegu 1. Prośba o porade bo wymieniaczy nie brakuje a może ktoś podpowie, nakieruje co to moze byc bo elementów jest duzo. Pozdrawiam
			
			
									
									
						Mam nadzieję że dobry dział wybrałem. Chciałem opisać swoj problem ze skrzynią automatyczną w 1.9tdi. Mianowicie hiatoria wyglada tak ze jest to skrzynia taka najzwyklejsza 1 2 3 NDRP wiadomo o co chodzi. Skrzynia działała normalnie do momentu wymiany w niej oleju, po wymianie oleju auto jeździło 2 miesiace i potem zaczęły sie klopoty szarpanie problemy ze zmiana biego trzymanie na jednym biegu bez zmiany a największym mankamentem jest to ze bieg wsteczny wskaluje dopiero kiedy silnik troche sie zagrzeje ale nie z pozycji P tylko z biegu 1. Prośba o porade bo wymieniaczy nie brakuje a może ktoś podpowie, nakieruje co to moze byc bo elementów jest duzo. Pozdrawiam
- 
				
				mat1324
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 15143
 - Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
 - Imię: Mateusz
 - Rocznik: 2011
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 3.0 CDYA 239KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Tiptronic
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Nowy Tomyśl
 - Kontakt:
 
Według ETKI na pusto wchodzi 5.4 litra, a ile wejdzie przy wymianie, to nie wiem. Myślę, że te 5 litrów trzeba mieć.
Zawsze możesz kupić 10 litrów (koszt ok. 280 zł wraz z przesyłką) i zrobić podwójną wymianę w krótkim odstępie, np. po 1000 km. Pierwsza wraz z filtrem, a druga sam olej bez ściągania miski. Za drugim razem wejdzie trochę mniej oleju. Dzięki temu skrzynia dobrze się wypłucze i pozbędziesz się starego oleju, który najwidoczniej jest przyczyną złego funkcjonowania skrzyni.
			
			
									
									
						Zawsze możesz kupić 10 litrów (koszt ok. 280 zł wraz z przesyłką) i zrobić podwójną wymianę w krótkim odstępie, np. po 1000 km. Pierwsza wraz z filtrem, a druga sam olej bez ściągania miski. Za drugim razem wejdzie trochę mniej oleju. Dzięki temu skrzynia dobrze się wypłucze i pozbędziesz się starego oleju, który najwidoczniej jest przyczyną złego funkcjonowania skrzyni.
							








