[A6 C5] Po rozgrzaniu nie ciagnie..automat
[A6 C5] Po rozgrzaniu nie ciagnie..automat
witam kupilem audi A6 C5 2.5TDI i mam problem ze skrzynia..po rozgrzaniu czyli kolo 90 stopni skrzynia zaczyna nie ciagnac...tak jak by sprzeglo sie slizgalo..trzeba dac pelne obroty zeby ruszyc...pomocy...
TAGI to nawiasy kwadratowe!
TAGI to nawiasy kwadratowe!
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 11:09 przez Radzimir, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolego sprawdz poziom oleju. Na zimnym moze ci dzialac bez problemu ale po rozgrzaniu oleju moga pojawiac sie objawy jego ubytku,czyli np.przeciaganie biegow lub jak napisales"ze nie ciagnie".U mnie byl taki objaw jak u ciebie po wymianie wszystko wrocilo do normy. Jak sprawdzic poziom oleju masz w instrukcji TIPTRONIC na forum. POZDRAWIAM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 08 mar 2009, 20:39
- Lokalizacja: MĂźnster/Pila/ Strz. Opolskie
Radzimir
to co piszesz to nie masz tiptronika tylko skrzynie multi zeby sie upewnic jaka skrzynie masz to napisz jakie biegi ci pokazuje na fis`ie musi byc jak multi P R N D a na pozycji tip od 1 do 6 czyli biegi
Tip ma P R N D 3 2 (jak sie myle to przepraszam i poprawcie bo ja nie w temacie od tiptronika )
czekam na odpowiedz wtedy ci pomoge
Pozdrawiam
to co piszesz to nie masz tiptronika tylko skrzynie multi zeby sie upewnic jaka skrzynie masz to napisz jakie biegi ci pokazuje na fis`ie musi byc jak multi P R N D a na pozycji tip od 1 do 6 czyli biegi
Tip ma P R N D 3 2 (jak sie myle to przepraszam i poprawcie bo ja nie w temacie od tiptronika )
czekam na odpowiedz wtedy ci pomoge
Pozdrawiam
Jak pomoglem to podziekuj:P
Pozdro
Pozdro
to masz skrzynię multitronic. Chyba będziesz musiał poszukać dobrego speca od automatów skoro wyskakuje błąd przegrzania skrzyni. A jaką temperaturę pokazuje na wskaźniku? Wygląda, że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i dlatego trzeba dużo gazu dać żeby ruszył. 

Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
Prawdopodobnie to poważna sprawa i czym prędzej do specjalisty od multitronika się wybierz.Radzimir pisze:gdy sie nagrzeje wchodzi w tryb awaryjny...
To może być problem elektroniczny, albo (nie daj Boże) mechaniczny -np. konwerter, przekładnia.
Na podstawie Twojego opisu sprawy wydaje mi się bardziej elektroniczny, bo objawy są nagłe (po rozgrzaniu) i po ochłodzeniu jest OK, a nie stopniowe (że np. systematycznie się pogarsza i kaput).