Witam,
Co jakiś czas gdy wciskałem sprzęgło pedał odbijał tylko do 1/3 wysokości skoku, ale nie było problemu z zmianą biegu. Podciągałem go do góry i często wracało wszystko do normy i sprzęgło już działało dobrze. Wydaje mi się że problem występuje w gorące dni, aczkolwiek nie było reguły co do częstotliwości. Ponad rok tak jeździłem, a problem występował sporadycznie. Teraz niestety zdarza się że sprzęgło zostaje w podłodze i nie ma możliwości zmiany biegów, po jakimś czasie wszystko wraca do normy i sprzęgło pracuje dobrze. Raz działa, raz nie.
I teraz pytanie w czym może być problem? Pompa przy pedale sucha, wysprzęlik raczej też, ogólnie to widzę że ciężki dostęp do niego, czy trzeba skrzynię zrzucać aby go wymienić?
[ MANUAL+Q] Pedał sprzęgła w podłodze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
U mnie po wymianie wysprzęglika przez mechanika i odpowietrzeniu do tygodnia czasu było OK.
Później pedał znów wpadł i tak na razie jeżdżę, chciałbym zabrać się do wymiany pompy sprzęgła tyle, że tak jak koledzy piszą wyżej nie zauważam wycieku z pompy ani ubytku płynu.
Wcześniej z tego co kojarzę jeszcze przed wyminą wysprzeglika jak pedał zaczął już wpadać to zauważyłem jakby płyn wychodził zbiorniczkiem do góry bo wokół zbiorniczka było "popocone".
Teraz jak widzę trzyma stan i nie widać pocenia, mimo tego sprzęgło jest w dole.
Być może zabrać się do ponownego odpowietrzenia i to zdaję się trzeba robić metodą przez wypychanie płynu do góry
Apropos może ktoś ma link z opisem tematu jak wymienić pompę w razie czego i czy jest to wykonalne w warunkach domowych
Później pedał znów wpadł i tak na razie jeżdżę, chciałbym zabrać się do wymiany pompy sprzęgła tyle, że tak jak koledzy piszą wyżej nie zauważam wycieku z pompy ani ubytku płynu.
Wcześniej z tego co kojarzę jeszcze przed wyminą wysprzeglika jak pedał zaczął już wpadać to zauważyłem jakby płyn wychodził zbiorniczkiem do góry bo wokół zbiorniczka było "popocone".
Teraz jak widzę trzyma stan i nie widać pocenia, mimo tego sprzęgło jest w dole.
Być może zabrać się do ponownego odpowietrzenia i to zdaję się trzeba robić metodą przez wypychanie płynu do góry

Apropos może ktoś ma link z opisem tematu jak wymienić pompę w razie czego i czy jest to wykonalne w warunkach domowych
