Witam mam chyba problem z tylnim napedem w quattro. Audi A6 C5 (2006r)
Przy skrecaniu slychac halas z tylu (podobny jak gdyby nie bylo zbieznosci, taki basowy dzwiek) - pojechalem do mechanika - okazalo sie ze mam wybite wahacze z przodu wiec wymienilem cale przednie zawieszenie, zrobilem zbieznosc - halas nie jest juz taki jak byl jednak nadal jest - wniosek jest taki że coś jest nie tak z napedem. Wymienilem tez olej w tylnim moście.
Byc moze cos sie stalo z tymi dyframi ktore przekladaja obciazenie na kola podczas skretu? Co tam moze sie zepsuc i jakie sa przyblizone koszta?
Z gory dziekuje za pomoc!
[ INNY] Naped tylni audi A6 C5
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Wiele rzeczy może się składać na tą dolegliwość
. Jeżeli mechanik sprawdził autko to mam nadzieję że sprawdził też tylne koła ( czy nie ma na nich jakiegoś luzu - może to łożyska na kołach) Czasem nawet same opony dają dziwny dźwięk przy skręcaniu lub jeździe po łuku...
Hmm.
Od kiedy posiadasz autko i kiedy to zauważyłeś? Jeśli już od dłuższego czasu to występuje a martwisz się o zbieżność to sprawdź jak się opony zużywają..
No i opis do zmiany

Hmm.

No i opis do zmiany

Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
No auto posiadam ponad 2 lata i w sumie bylo tak od poczatku ale nie zwracalem uwagi na to - w momencie kiedy ta zbieznosc sie rozeszla zrobilo sie to glosniejsze. Teraz juz zawieszenie zrobione, zbieznosc tez a problem wystepuje. Wydaje mi sie ze to nie kwiestia opon bo mialem juz rozne i zawsze to wystepuje.
Luzu na kołach nie sprawdzalem jeszcze - najpierw mialem wyeliminowac ten problem zbieznosci no i liczylem ze to pomoze.. niestety nie do konca
Nie wiem czy to moga byc lożyska - to wystepuje tylko przy skrecie - jadac prosto nic nie slychac
opis to chyba administrator moze zmienic?
[ Dodano: 2012-06-09, 19:51 ]
na 100% cos bedzie z tylnim napedem - zrobilem taki test cofając ze skretem - słychac to huczenie - w momencie jak podczas cofania ze skretem wrzuce N hałas znika.
Luzu na kołach nie sprawdzalem jeszcze - najpierw mialem wyeliminowac ten problem zbieznosci no i liczylem ze to pomoze.. niestety nie do konca

opis to chyba administrator moze zmienic?

[ Dodano: 2012-06-09, 19:51 ]
na 100% cos bedzie z tylnim napedem - zrobilem taki test cofając ze skretem - słychac to huczenie - w momencie jak podczas cofania ze skretem wrzuce N hałas znika.
- Piotrek KNB
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 28 sty 2012, 12:47
- Lokalizacja: Kraków / Hereford
Qrcze, czyli pod obciążeniem daje głośniej. Dziwne że mechanik nic nie stwierdził. A może warto by odwiedzić jakiś serwis Audi we Wrocku... bo jeśli przez to ma znikać uśmiech na twarzy i pojawiać się niepewność - a o quattro warto dbać. Mnie w poprzedniej A6 C5 na łukach drogi tak trochę hałasowało ale to były tylko opony na szczęście
(no - ale to nie było quattro tylko 1.9 tdi)
Sorki że niewiele pomogłem

Sorki że niewiele pomogłem

Było 2.4 AML quattro avant 2000r (ale zostało w rodzinie)
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!
Jest S6 4.2 AQJ, jeszcze 80tka Coupe B3 2.2Q czeka na renowację - wrażenia bezcenne
QUATTRO!!