Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Multitronik tryb awaryjny

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
michuuu2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 20 mar 2017, 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Multitronik tryb awaryjny

Post autor: michuuu2 » 01 cze 2021, 09:50

Witam.
Posiadam Audi 2001 A6C5 2,4L ze skrzynią Multitronik 01J 927 156 CB. Od pewnego czasu po przejechaniu ok 12km rano w trakcie jazdy zdarza się, że auto zwiększa obroty praktycznie do odcięcia i przestaje ciągnąć (tak jak by redukował bieg do 1 albo wrzucał N). Po odpuszczeniu gazu obroty spadają, wracają do normy i można dalej jechać bez zatrzymywania. Po takim zdarzeniu mruga podświetlenie biegów oraz pojawiły się błędy
17090- Transmision Range Sensor (F125): Impulsable Signal
P0706 -35 -10- - Intermittent
oraz w silniku
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected
P0507 - 35- 10 - - Intermittent
Czasem po zatrzymaniu auta i wrzuceniu P następnie D audi nie chce ruszyć rosną obroty silnika. Łapie dopiero po czasie.
Nie miałem nigdy problemu z uruchomieniem zimnego auta. Wczoraj po trasie 30km nie było problemu.
Czy problemem jest sterownik skrzyni? Czy może to być jakis czujnik wybieraka albo czujnik położenia przepustnicy?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7157
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Re: Multitronik tryb awaryjny

Post autor: bendzji » 01 cze 2021, 23:16

błąd F125 wskazuje na sterownik - on jest zintegrowany z nim

michuuu2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 20 mar 2017, 21:10
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Multitronik tryb awaryjny

Post autor: michuuu2 » 04 cze 2021, 11:24

Ostatnio zauważyłem ciekawą zależność. Tryb awaryjny wyskakuje ponieważ znika bieg D wszystkie pozostałe są normalnie. Po wskoczeniu trybu awaryjnego nagle można normalnie jeździc tylko obroty biegu jałowego są podniesione do ok 1000. Po wyłączeniu i odpaleniu auta problem znika. Tak się zastanawiam czy gdyby przerywał jakiś drucik w sterowniku to czy możliwa była by normalna jazda po resecie błędu lub ponownym odpaleniu auta? Wtedy nagle przestaje przerywać?

Patryk. Grzesiak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 lis 2022, 14:35
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0TDi CLAA 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Multitronik tryb awaryjny

Post autor: Patryk. Grzesiak » 13 lis 2022, 15:08

Witam, mam problem z moją audi a6 c7 multitronik mianowicie po rozgrzaniu a nie raz odrazu podnosi obroty do 1000 nie wyświetla biegów czasami załapie i jedzie przez kawałek później znów to samo brak komunikacji że skrzynią, dodam że sterownik już sprawdzany przez dwóch różnych fachowców wtyczka wyczyszczona i zawór od płynu wymieniony ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać dalej przyczyny?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga