Witam.
Posiadam Audi 2001 A6C5 2,4L ze skrzynią Multitronik 01J 927 156 CB. Od pewnego czasu po przejechaniu ok 12km rano w trakcie jazdy zdarza się, że auto zwiększa obroty praktycznie do odcięcia i przestaje ciągnąć (tak jak by redukował bieg do 1 albo wrzucał N). Po odpuszczeniu gazu obroty spadają, wracają do normy i można dalej jechać bez zatrzymywania. Po takim zdarzeniu mruga podświetlenie biegów oraz pojawiły się błędy
17090- Transmision Range Sensor (F125): Impulsable Signal
P0706 -35 -10- - Intermittent
oraz w silniku
16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected
P0507 - 35- 10 - - Intermittent
Czasem po zatrzymaniu auta i wrzuceniu P następnie D audi nie chce ruszyć rosną obroty silnika. Łapie dopiero po czasie.
Nie miałem nigdy problemu z uruchomieniem zimnego auta. Wczoraj po trasie 30km nie było problemu.
Czy problemem jest sterownik skrzyni? Czy może to być jakis czujnik wybieraka albo czujnik położenia przepustnicy?
Multitronik tryb awaryjny
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Re: Multitronik tryb awaryjny
błąd F125 wskazuje na sterownik - on jest zintegrowany z nim
Re: Multitronik tryb awaryjny
Ostatnio zauważyłem ciekawą zależność. Tryb awaryjny wyskakuje ponieważ znika bieg D wszystkie pozostałe są normalnie. Po wskoczeniu trybu awaryjnego nagle można normalnie jeździc tylko obroty biegu jałowego są podniesione do ok 1000. Po wyłączeniu i odpaleniu auta problem znika. Tak się zastanawiam czy gdyby przerywał jakiś drucik w sterowniku to czy możliwa była by normalna jazda po resecie błędu lub ponownym odpaleniu auta? Wtedy nagle przestaje przerywać?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 13 lis 2022, 14:35
- Imię: Patryk
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.5 V8 520KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Multitronik tryb awaryjny
Witam, mam problem z moją audi a6 c7 multitronik mianowicie po rozgrzaniu a nie raz odrazu podnosi obroty do 1000 nie wyświetla biegów czasami załapie i jedzie przez kawałek później znów to samo brak komunikacji że skrzynią, dodam że sterownik już sprawdzany przez dwóch różnych fachowców wtyczka wyczyszczona i zawór od płynu wymieniony ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać dalej przyczyny?