Witam
Od niecałych 2 tygodni męczy mnie nowy problem w autku,a więc:
24.07.12 odebrałem samochód z naprawy multitronika w ASB Długołeka pod Wrocławiem,cena 6,5tyś.PLN,dostałem gwarancje na rok czasu lub 50 tyś km.i nakaz wymiany oleju po 2 tysiącach km.
Multi działał dobrze żadnych problemów,wymieniłem olej po 2 tyś tak jak kazaliale pojawił się lekki problem teraz i nie wiem czy to normalne czy już coś zaczeło nawalac.
A więc samochód jeździ bez problemów lecz jak hamuje/zwalniam do zera przy samym końcu czuc lekkie szarpnięcie ale naprawdę lekkie.Nie występuje ono za każdym razem(lub go nieodczówam za każdym razem),ale przy większości.
Proszę o podpowiedz specjalistów czy takie coś może występowac czy mam się zgłosic do nich w ramach
reklamacji (wolał bym nie bo mam do nich 1800km,a więc jest kawałek drogi).
Dlatego proszę o radę.
[ MULTI] Lekkie szarpanie przy hamowaniu po NAPRAWIE
Powiem tak przy wymianie oleju byłem i widziałemkrok po kroku jak gosciu robił
Czekaliśmy ok 50 min zeby temp.spadła i jak doszła do 47 stopni zaczął robic
a cała procedura prosta,2 korki obok siebie,otworzył jeden spuścił olej poczekaliśmy chwile,żeby ściekło dokładnie zakrecił i otworzył drugi tam podłączył węzyk od specjalnego baniaczka do którego zalał 5 litrowych butelek i wpompował wszystko.powiedział ze jak odkręci wężyk to to co jest podad to zleci ale zostawił troszeczke więcej ponieważ ponoc temp.powinna byc troszeczke niższa.gdzies 4,7 lub 4,8 litra oleju zostało w srodku czyli dobrze.
Ta procedura była chyba dobrze wykonana jak dla mnie![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Czekaliśmy ok 50 min zeby temp.spadła i jak doszła do 47 stopni zaczął robic
a cała procedura prosta,2 korki obok siebie,otworzył jeden spuścił olej poczekaliśmy chwile,żeby ściekło dokładnie zakrecił i otworzył drugi tam podłączył węzyk od specjalnego baniaczka do którego zalał 5 litrowych butelek i wpompował wszystko.powiedział ze jak odkręci wężyk to to co jest podad to zleci ale zostawił troszeczke więcej ponieważ ponoc temp.powinna byc troszeczke niższa.gdzies 4,7 lub 4,8 litra oleju zostało w srodku czyli dobrze.
Ta procedura była chyba dobrze wykonana jak dla mnie
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
ostatnio z kolegą przerabialiśmy temat wymiany oleum w tipie - skrzynia inna ale w obu olej
po dogłębnym rozpoznaniu tematu wiem, że w tipie trzeba jeszcze po zalaniu poprzełączać po kolei przełożeniami, opoczekać aż temp oleju osiągnie bodajrze 140 F czyli coś ok 63C i wtedy jeszcze się dolewa oleju
w multi to przełączanie poszczególnych przełożeń może nie ma sensu z racji innej budowy skrzyni ale temp. oleju już tak - sprawdź u siebie może trochę za mało jest
po dogłębnym rozpoznaniu tematu wiem, że w tipie trzeba jeszcze po zalaniu poprzełączać po kolei przełożeniami, opoczekać aż temp oleju osiągnie bodajrze 140 F czyli coś ok 63C i wtedy jeszcze się dolewa oleju
w multi to przełączanie poszczególnych przełożeń może nie ma sensu z racji innej budowy skrzyni ale temp. oleju już tak - sprawdź u siebie może trochę za mało jest
sami zobaczcie jak wygląda adaptacja na załączniku,wszystko jest ok,
Nawet sam odłączyłem akumulator poczekałem 15min. i zrobiłem adaptacje ale nic nie pomogło,a przed tym i tak było OK na VCDS
Dzisiaj dzwoniłem do nich powiedzieli zebym sprawdził czy nie ma tego na luzie(zeby sprawdzic czy to skrzynia czy to co innego),ale sprawdziłem i nie występuje to N .
W najgorszym wypadku przymusowa wycieczka do PL
Nawet sam odłączyłem akumulator poczekałem 15min. i zrobiłem adaptacje ale nic nie pomogło,a przed tym i tak było OK na VCDS
Dzisiaj dzwoniłem do nich powiedzieli zebym sprawdził czy nie ma tego na luzie(zeby sprawdzic czy to skrzynia czy to co innego),ale sprawdziłem i nie występuje to N .
W najgorszym wypadku przymusowa wycieczka do PL
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.