[A6 c5 2.7t] - konieczna wymiana poduszek silnika/skrzyni?
[A6 c5 2.7t] - konieczna wymiana poduszek silnika/skrzyni?
Następujące pytanko - przy zmianie biegów przy szybkim puszczaniu sprzęgła spod podłogi dochodzi charakterystyczne "łup" (nie wiem jak to inaczej nazwać) - zdarza się to też gdy ostro przyspieszamy np przy wyprzedzaniu i nagle zostanie puszczony pedał gazu. Jest to dość uciążliwe i wpływa na komfort jazdy. Czy to oznacza zużycie poduszek skrzyni/silnika? (skrzynia chodzi poza tym bezproblemowo). Jak sądzicie lepiej kupić z jakiegoś angola używki ori czy jakieś nowe zamienniki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
Odgrzewam trochę temat. Znajomy mechanik przyjżał się poduszkom i wynika, że do wymiany są poduszki skrzyni.
Czy w tym modelu i lewa i prawa są takie same?
Czy te będą pasowały? http://www.iparts.pl/czesc/poduszki-man ... 86502.html
Czy w tym modelu i lewa i prawa są takie same?
Czy te będą pasowały? http://www.iparts.pl/czesc/poduszki-man ... 86502.html
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Karlos83, spróbuj sprawdzić sobie sam tutaj http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1
Jest to Etka online po Polsku. Klikasz na CarProg2 i możesz się pobawić
Jest to Etka online po Polsku. Klikasz na CarProg2 i możesz się pobawić

Warsztat, naprawy Audi A6.
Hej orientujesz się może, która wersja podpory pasuje do mojego modelu? Z tego co wiem są dwie różnią się wysokością od podstawy (85 mm i 105 mm).Cin pisze:sprawdź wał i podporę wału.
Nawiązując do tematu - wymieniłem poduszki skrzyni. Poprawa jest zauważalna szarpanie przy nagłym puszczeniu gazu ustało zupełnie natomiast pozostaje łupnięcie przy zmianie biegu i gwałtownym puszczeniu sprzęgła (szczególnie przy przechodzeniu 2-3 bieg i 3-4) więc kolejnym krokiem będzie wymiana podpory.