Witam! Poszukuje info na temat jakie oznaczenie dyfra do skrzyni:
» Skrzynia manualna
» Bieg 1 3.500
» Bieg 2 1.899
» Bieg 3 1.320
» Bieg 4 1.034
» Bieg 5 0.857
» Bieg 6 0.730
» Wsteczny 3.455
» Główne 3.375
oraz do
» Skrzynia manualna
» Bieg 1 3.750
» Bieg 2 2.059
» Bieg 3 1.320
» Bieg 4 0.933
» Bieg 5 0.710
» Bieg 6 0.561
» Wsteczny 3.455
» Główne 3.888
Ponadto potrzebuje info o jakich symbolach są skrzynie manualne quattro śa z a4 i a6 z silnikiem 3.0 benzyna v6 6 biegów i czy wszystkie mają taki sam dyfer i jaki???????
Dziękuję ślicznie za wszelakie info. Bardzo mi to potrzebne do projektu.
Jaki dobrać dyfer do takiej skrzyni od 3.0 v6
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Do pierwszej skrzyni (FPW, FRE, GBD, HER, GDZ) pasuje dyfer o oznaczeniu EXY z A6 lub FUB z A4.
Do drugiej skrzyni (FTL, EKM, FTM, ENV, GBB) pasuje dyfer o oznaczeniu EUT z A6 lub ETS z A4. Ewentualnie może być HWC/EXC, ale ten dyfer jest od silnika 4.2. Pogrubione skrzynie pochodzą od A6.
W A6 z 3.0 quattro montowano tylko FPW, a w A4 z 3.0 quattro skrzynię FRE, FYF (przełożenie 37:9), GBE (przełożenie 37:9) i GBD. Do FPW szedł dyfer EXY. Do FRE i GBD szedł dyfer FUB, a do FYF i GBE dyfer o oznaczeniu ETR lub ETQ.
Szczegóły znajdziesz w tym zestawieniach: << link >>.
W mostach w A4 musisz patrzeć na kod wyposażenia G0L, czyli 6-biegowa skrzynia. Głównie bazowałem na tych informacjach.
Do drugiej skrzyni (FTL, EKM, FTM, ENV, GBB) pasuje dyfer o oznaczeniu EUT z A6 lub ETS z A4. Ewentualnie może być HWC/EXC, ale ten dyfer jest od silnika 4.2. Pogrubione skrzynie pochodzą od A6.
W A6 z 3.0 quattro montowano tylko FPW, a w A4 z 3.0 quattro skrzynię FRE, FYF (przełożenie 37:9), GBE (przełożenie 37:9) i GBD. Do FPW szedł dyfer EXY. Do FRE i GBD szedł dyfer FUB, a do FYF i GBE dyfer o oznaczeniu ETR lub ETQ.
Szczegóły znajdziesz w tym zestawieniach: << link >>.
W mostach w A4 musisz patrzeć na kod wyposażenia G0L, czyli 6-biegowa skrzynia. Głównie bazowałem na tych informacjach.
Tak wiem że sa inne flansze, już to przerabiałem
. Nie mam dostępu do etki. Chchiałbym się dowiedzieć:
1. jakie jest przełożenie dyfra w silniku 4.2 v8 audi a6 c5 ze skrzynią tiptronic 5hp24.
2. Czy dyfer FUB i ETT mają takie same przełożenia czyli 35:9
Jeśli dyfer który mi został po tiptroniku ma też takie przełożenie to nie będę musiał kupować.
Dziękuję za wszelkie info. Bardzo mi pomagacie.

1. jakie jest przełożenie dyfra w silniku 4.2 v8 audi a6 c5 ze skrzynią tiptronic 5hp24.
2. Czy dyfer FUB i ETT mają takie same przełożenia czyli 35:9
Jeśli dyfer który mi został po tiptroniku ma też takie przełożenie to nie będę musiał kupować.
Dziękuję za wszelkie info. Bardzo mi pomagacie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Zaraz sprawdzę w ETCE.
[ Dodano: 2017-02-09, 20:09 ]
Ponownie zamieszczam zestawienia skrzyń i mostów: << link >>. Mosty podane przez Ciebie mają różne przełożenia. Szczegóły są w zestawieniu, które podałem. Dodatkowo most ETT montowany był z silnikiem 1.8 i 5-biegową skrzynią, a most FUB z silnikiem 1.8 i 3.0 oraz 6-biegową skrzynią.
[ Dodano: 2017-02-09, 20:09 ]
Ponownie zamieszczam zestawienia skrzyń i mostów: << link >>. Mosty podane przez Ciebie mają różne przełożenia. Szczegóły są w zestawieniu, które podałem. Dodatkowo most ETT montowany był z silnikiem 1.8 i 5-biegową skrzynią, a most FUB z silnikiem 1.8 i 3.0 oraz 6-biegową skrzynią.