witam.
mam pytanie cz ywie ktos moze jak sprawdzic czy ma sie dwumas czy nie.musze wymienic sprzeglo i dwumas jak trzeba tylko nie wiem czy go mam.jedni mowią ze dwumas jest tylko w dieslu , inni ze w a6 benzynie moze byc a moze go nie byc. mam a6 c5 98r 1.8T quatro silnik AJL czy jakos tak
			
			
									
									
						[ MANUAL] jak sprawdzic czy ma sie dwumas
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Masz dwumasę na bank - jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą pomimo że obroty są stałe - to masz dwumasę do wymiany. Jeśli mechanik rozłączy skrzynię i zdejmie bebechy od sprzęgła można sprawdzić czy dwumasa przesuwa się mocno czy nadzwyczaj lekko - jeśli lekko zbliża się ku wymianie. How to check dual mass flywheel - zapoznaj się z filmikiem 
			
			
									
									
						Witam nie jestem mechanikiem ale wkurzają mnie takie odpowiedzi --bzdury ... Jest milion powodów "jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą"- chociażby wywalone poduchy pod silnikiem lub skrzynią itd. , itp. a nie od razu dwumas...tomekkk1 pisze:Masz dwumasę na bank - jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą pomimo że obroty są stałe - to masz dwumasę do wymiany.
Lepiej nie pisać nic niż bzdury.
- Naprawa Audi A6
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1352
 - Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
 - Imię: Tomek
 - Rocznik: 2005
 - Moje auto: A6 C6
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.7TDI 163KM
 - Napęd: Quattro
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Diesel
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Weź się tak człowieku nie spinaj, bo to temat odnośnie dwumasy i dodatkowo wspomniałem jaki objawy jej zużycia mogą wystąpić. Widać, że faktycznie mało się na mechanice znasz, a dodatkowo próbujesz zabłysnąć tym co gdzieś słyszałeś - wspomniane przez Ciebie wywalone poduchy mają też dodatkowo inne objawy jak szarpanie w pewnym zakresie obrotów roboczych silnika oraz np. przy zmianie biegów. Niestety podczas jazdy są słabo rozpoznawalne i tylko ktoś wyczulony da radę je wyłapać nim stan poduszki się znacznie pogorszy.jarascl pisze:Witam nie jestem mechanikiem ale wkurzają mnie takie odpowiedzi --bzdury ... Jest milion powodów "jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą"- chociażby wywalone poduchy pod silnikiem lub skrzynią itd. , itp. a nie od razu dwumas...tomekkk1 pisze:Masz dwumasę na bank - jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą pomimo że obroty są stałe - to masz dwumasę do wymiany.
Lepiej nie pisać nic niż bzdury.
A fakt, że pewne objawy nie muszą od razu wskazywać na jedną usterkę jest raczej powszechnie znany zwłaszcza na tym forum.
							










