witam.
mam pytanie cz ywie ktos moze jak sprawdzic czy ma sie dwumas czy nie.musze wymienic sprzeglo i dwumas jak trzeba tylko nie wiem czy go mam.jedni mowią ze dwumas jest tylko w dieslu , inni ze w a6 benzynie moze byc a moze go nie byc. mam a6 c5 98r 1.8T quatro silnik AJL czy jakos tak
[ MANUAL] jak sprawdzic czy ma sie dwumas
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt:
Masz dwumasę na bank - jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą pomimo że obroty są stałe - to masz dwumasę do wymiany. Jeśli mechanik rozłączy skrzynię i zdejmie bebechy od sprzęgła można sprawdzić czy dwumasa przesuwa się mocno czy nadzwyczaj lekko - jeśli lekko zbliża się ku wymianie. How to check dual mass flywheel - zapoznaj się z filmikiem 

Witam nie jestem mechanikiem ale wkurzają mnie takie odpowiedzi --bzdury ... Jest milion powodów "jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą"- chociażby wywalone poduchy pod silnikiem lub skrzynią itd. , itp. a nie od razu dwumas...tomekkk1 pisze:Masz dwumasę na bank - jeśli na wolnych obrotach trzęsie budą pomimo że obroty są stałe - to masz dwumasę do wymiany.
Lepiej nie pisać nic niż bzdury.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Kontakt: