demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 35
- Rejestracja: 26 wrz 2020, 12:30
- Imię: Wiktor
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Rzeszów
demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC
Jak w tytule , skrzynia MULTITRINIC . Potrzebuję zdemontować flanszę od strony mechanizmu różnicowego (lewa półoś). Chcę wymienić uszczelniacz półosi ponieważ ma wyciek. Flansza mocowana jest na wcisk. Czy jak we flanszę wkręcę dłuższe śruby w miejscu gdzie dokręcana jest półoś, to przy ich dokręcaniu oprą się o obudowę skrzyni i zadziałają jak ściągacz i flansza wyskoczy? Dobrze kombinuje bo nie mam innego pomysłu?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Re: demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC
Witam wymieniałem , to pożyczałem ściągacz specjalny . i podobnie działał jak napisałeś
zobacz tu https://a4-klub.pl/topic/417752-obrobiona-%C5%9Bruba/
zobacz tu https://a4-klub.pl/topic/417752-obrobiona-%C5%9Bruba/
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb