Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
witia82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 26 wrz 2020, 12:30
Imię: Wiktor
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Rzeszów

demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC

Post autor: witia82 » 31 gru 2020, 11:08

Jak w tytule , skrzynia MULTITRINIC . Potrzebuję zdemontować flanszę od strony mechanizmu różnicowego (lewa półoś). Chcę wymienić uszczelniacz półosi ponieważ ma wyciek. Flansza mocowana jest na wcisk. Czy jak we flanszę wkręcę dłuższe śruby w miejscu gdzie dokręcana jest półoś, to przy ich dokręcaniu oprą się o obudowę skrzyni i zadziałają jak ściągacz i flansza wyskoczy? Dobrze kombinuje bo nie mam innego pomysłu?

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Re: demontaż flanszy półosi z mechanizmu różnicowego MULTITRONIC

Post autor: predki » 31 gru 2020, 15:05

Witam wymieniałem , to pożyczałem ściągacz specjalny . i podobnie działał jak napisałeś


zobacz tu https://a4-klub.pl/topic/417752-obrobiona-%C5%9Bruba/
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl