
[a6 c5 tiptronik] czy jest tryb awaryjny ??
[a6 c5 tiptronik] czy jest tryb awaryjny ??
odpalam auto daje D i ruszam auto sie slizga po sniegu z 20s po chwili jest szarpniecie i auto lepiej rusza ale nie dziala sekwencyjne zmienianie + - i na wyswietlaczu wyswietlaja sie biegi 54321 na czerwonym, tle czy to jest tryb awaryjny 

- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
bo nie jest jeszcze "tragicznie"czerniel2 pisze:ale gasze silnik, odpalam na nowo i jest ok
zapalenie trybu awaryjnego oznacza - że czas wybrać się do ASO (tak mówi instrukcja)
Tobie radzę pierwsze co to podpięcie po sprzęta, aby zdiagnozować co boli, albo odrazu wybrać się na diagnozę do zakładu od automatów
co do nie działania sekwencyjnej zmiany, to nie oznacza, że musi mieć to związek z trybem awaryjnym, bo słynną usterką są wypadające magnesy pod pokrywą, tą od PRND(S) tą chromową, dokładnie pod tą pokrywą
http://www.europeanperformanceproducts. ... A6-S6.html
są tam takie magnesy przymocowane do elektronicznej płyty
ale w Ciebie nie oznacza, ze to "muszą" być te magnesy, bo może coś innego, diagnoza odpowie na wątpliwości
sorki ale popieprzylo mi sie z tym 54321 na vagu dwa bledy 297 i 526 czujnik przyspieszenia auta i hamulca noznego
co to moze miec do skrzyni
dzis na spokojnie jeszcze raz zobaczylem objawy to jest tak ze daje D i auto nie rusza gazuje z 20-30 s nagle auto szarpie i jedzie ale nie dziala sekwencyjne zmienianie. a moze za malo oleju albo jakis szajs zalany
![Obrazek]()



- Toranaga
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
- Lokalizacja: Alkmaar/Holandia
Czujnik hamulca noznego mozesz olac (jesli swieca Ci swiatla stopu), zreszta jak nacisniesz hamulec przed skanowaniem to blad nie wyskoczy.
Ten drugi blad to drugi (wyjsciowy) czujnik obrotow. jesli on nie daje sygnalu, to skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Jemu musisz sie przyjrzec. O ile sie nie myle to ten czunik pwinien byc na skrzyni (tzn nie pod miska olejowa), gdzie dokladnie nie wiem. Jak cos znajde to napisze.
Pozdrawiam
ps. tutaj jest lokalizacja tego czujnika. Jest niestety chyba jednak pod miska. Na rysunku nr 12:
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... zeglad.pdf
Ten drugi blad to drugi (wyjsciowy) czujnik obrotow. jesli on nie daje sygnalu, to skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Jemu musisz sie przyjrzec. O ile sie nie myle to ten czunik pwinien byc na skrzyni (tzn nie pod miska olejowa), gdzie dokladnie nie wiem. Jak cos znajde to napisze.
Pozdrawiam
ps. tutaj jest lokalizacja tego czujnika. Jest niestety chyba jednak pod miska. Na rysunku nr 12:
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... zeglad.pdf
ja mialem podobny problem ale na 3 i 4 biegu, 1 i 2 jechala normalnie ale jak wrzucil 3 to tak jakbym na luz wrzucil i nie chce jechac, jak przytrzymalem na gazie troche to sarpnelo i jechal w miare normalnie ale bardzo oslabiony i wlaczal sie tryb awaryjny, po naprawie mi powiedzieli ze poszly "koszyki 3 i 4 biegu" i spalily sie tarczki, nie wiem czy to sie tak profesjonalnie nazywa bo tak mi powiedzieli, auto teraz smiga jak nowe, ale 2600zl w plecy 
