Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[a6 c5 tiptronik] czy jest tryb awaryjny ??

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
czerniel2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2009, 12:42
Lokalizacja: Torun

[a6 c5 tiptronik] czy jest tryb awaryjny ??

Post autor: czerniel2 » 12 sty 2010, 21:12

odpalam auto daje D i ruszam auto sie slizga po sniegu z 20s po chwili jest szarpniecie i auto lepiej rusza ale nie dziala sekwencyjne zmienianie + - i na wyswietlaczu wyswietlaja sie biegi 54321 na czerwonym, tle czy to jest tryb awaryjny ??

czerniel2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2009, 12:42
Lokalizacja: Torun

Post autor: czerniel2 » 12 sty 2010, 21:28

ale gasze silnik, odpalam na nowo i jest ok

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 12 sty 2010, 22:32

czerniel2 pisze:ale gasze silnik, odpalam na nowo i jest ok
bo nie jest jeszcze "tragicznie"
zapalenie trybu awaryjnego oznacza - że czas wybrać się do ASO (tak mówi instrukcja)
Tobie radzę pierwsze co to podpięcie po sprzęta, aby zdiagnozować co boli, albo odrazu wybrać się na diagnozę do zakładu od automatów
co do nie działania sekwencyjnej zmiany, to nie oznacza, że musi mieć to związek z trybem awaryjnym, bo słynną usterką są wypadające magnesy pod pokrywą, tą od PRND(S) tą chromową, dokładnie pod tą pokrywą
http://www.europeanperformanceproducts. ... A6-S6.html
są tam takie magnesy przymocowane do elektronicznej płyty
ale w Ciebie nie oznacza, ze to "muszą" być te magnesy, bo może coś innego, diagnoza odpowie na wątpliwości

Awatar użytkownika
Toranaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
Lokalizacja: Alkmaar/Holandia

Post autor: Toranaga » 12 sty 2010, 23:48

Po mojemu tryb awaryjny to tylko i wyłącznie PRND(itd). 54321 to bardzo dziwne ...

czerniel2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2009, 12:42
Lokalizacja: Torun

Post autor: czerniel2 » 13 sty 2010, 18:44

sorki ale popieprzylo mi sie z tym 54321 na vagu dwa bledy 297 i 526 czujnik przyspieszenia auta i hamulca noznego ?? co to moze miec do skrzyni ?? dzis na spokojnie jeszcze raz zobaczylem objawy to jest tak ze daje D i auto nie rusza gazuje z 20-30 s nagle auto szarpie i jedzie ale nie dziala sekwencyjne zmienianie. a moze za malo oleju albo jakis szajs zalany ?? Obrazek

Awatar użytkownika
Toranaga
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:34
Lokalizacja: Alkmaar/Holandia

Post autor: Toranaga » 14 sty 2010, 12:29

Czujnik hamulca noznego mozesz olac (jesli swieca Ci swiatla stopu), zreszta jak nacisniesz hamulec przed skanowaniem to blad nie wyskoczy.
Ten drugi blad to drugi (wyjsciowy) czujnik obrotow. jesli on nie daje sygnalu, to skrzynia przechodzi w tryb awaryjny. Jemu musisz sie przyjrzec. O ile sie nie myle to ten czunik pwinien byc na skrzyni (tzn nie pod miska olejowa), gdzie dokladnie nie wiem. Jak cos znajde to napisze.

Pozdrawiam

ps. tutaj jest lokalizacja tego czujnika. Jest niestety chyba jednak pod miska. Na rysunku nr 12:
http://sleev.neostrada.pl/akp/Tiptronic ... zeglad.pdf

czerniel2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 gru 2009, 12:42
Lokalizacja: Torun

Post autor: czerniel2 » 15 sty 2010, 16:56

dorzucam jeszcze jeden objaw tzn jak mam auto na D i nie chce ruszyc to wyglada to jakby sie tak mega mocno slizgalo sprzeglo, tak troszke autem do przodu buja. na srode jestem umowiony w serwisie

rav88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 20 gru 2009, 18:05
Lokalizacja: skarżysko-kamienna

Post autor: rav88 » 15 sty 2010, 21:15

ja mialem podobny problem ale na 3 i 4 biegu, 1 i 2 jechala normalnie ale jak wrzucil 3 to tak jakbym na luz wrzucil i nie chce jechac, jak przytrzymalem na gazie troche to sarpnelo i jechal w miare normalnie ale bardzo oslabiony i wlaczal sie tryb awaryjny, po naprawie mi powiedzieli ze poszly "koszyki 3 i 4 biegu" i spalily sie tarczki, nie wiem czy to sie tak profesjonalnie nazywa bo tak mi powiedzieli, auto teraz smiga jak nowe, ale 2600zl w plecy :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja