[A6 C5 Quattro] Chrobotanie przy jezdzie na wprost
[A6 C5 Quattro] Chrobotanie przy jezdzie na wprost
Witam, zauwazylem u siebie dziwne dzwieki dochodzace z przodu z lewej strony. Mianowicie wszystko objawia sie podczas skretu - slychac cos jakby stukanie, chrobotanie. Przy pelnym skrecie jest to ciche tykanie, glosniejsze gdy kierownica skrecona o pol obrotu zarowno z prawej jak i lewej strony. Ciche chrobotanie slychac takze przy jezdzie na wprost. Gumy przegubow cale, nie porwane. Podpowiedzcie gdzie szukac przyczyny?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość
kolego mogę ci powiedzieć że to raczej przegób kolega w a8 z napędem na 4 też tak miał i guma była cała zaczeło mu stukać na skrętach a później to i przy jeździe na wprost u mnie też tak było no ale było wiadomo bo miałem małą dziurkę w gumie przegubu i został wypłukany smar warto sprawdzić a jeśli skręcisz w prawo to też może się odzywać i przenosić chałas na prawą stronę.pozdrawiam
Piotr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
objawem uszkodzonego łożyska byłoby odgłos huczenia nasilającego się w miarę wzrostu prędkości pojazdu i raczej nie zależy to od kąta skręcenia kół. łożysko bym wyeliminował.
przegub będzie "tykał" coś jakby patykiem po szprychach przejechać tylko bardziej metaliczny dźwięk i w miarę wzrostu prędkości częstotliwość tykania będzie wzrastać.
przegub będzie "tykał" coś jakby patykiem po szprychach przejechać tylko bardziej metaliczny dźwięk i w miarę wzrostu prędkości częstotliwość tykania będzie wzrastać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 277
- Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
- Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk
nie odwlekaj przegubu bo jak się rozleci to dalej nie pojedziesz - nie minie cię to a do wymiany za każdym razem wsiadając do auta bedziesz się modlił żeby jeszcze raz dojechać...
wahacze "chroboczą" lub skrzypia przy lekkim skręcaniu - nie da się ich z przegubami pomylić
padnięte łożysko - jak już ktoś wyżej pisał - huczy, im szybciej jedziesz tym głosniej, jeśli to jest jedno łozysko to huczenie nasila się przy skręcie w stronę odwrotna do uszkodzonego łozyska a przy skrecie w drugą strone - cichnie
wahacze "chroboczą" lub skrzypia przy lekkim skręcaniu - nie da się ich z przegubami pomylić
padnięte łożysko - jak już ktoś wyżej pisał - huczy, im szybciej jedziesz tym głosniej, jeśli to jest jedno łozysko to huczenie nasila się przy skręcie w stronę odwrotna do uszkodzonego łozyska a przy skrecie w drugą strone - cichnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 08 lip 2009, 15:23
- Lokalizacja: Zamość