Witam,
mam zepsute sprzęgło i myślę aby wymienić komplet sprzęgła oraz wysprzęglik, który zakupuje sięosobno a warto podobno też zmienić aby było ok.
Też tak myslicie?
[ MANUAL+Q] Audi S6 c5 sprzęgło + wysprzęglik zapytanko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
[ MANUAL+Q] Audi S6 c5 sprzęgło + wysprzęglik zapytanko
Ostatnio zmieniony 21 maja 2014, 01:22 przez Kaiser26, łącznie zmieniany 1 raz.
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Myślę że na to pytanie odpowiedziałeś sobie wcześniej samKaiser26 pisze:dobrze sam zdiagnozowałem rychły koniec sprzęgła?
Odczuwasz przy tym jakąś różnicę przy zmianie biegów?Kaiser26 pisze:Wiecie obroty do góry a nie ciągnie jak powinien.
Zamów ten wysprzęglik, nie jest to wielka kasa, a będziesz miał zrobiony komplet tak jak się należy.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2014, 10:49 przez Audi A6 Warsztat, łącznie zmieniany 1 raz.
Warsztat, naprawy Audi A6.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak ruszać wysprzęglik, to wymienić też pompę sprzęgła - przy pedale - wtedy to ma sens, druga sprawa - jeśli sprzęgło nie puchnie np. w korku, nie spada wydajność układu pompa-wysprzęglik, objawia się to coraz niższym "braniem" sprzęgła, aż praktycznie nie ma możliwości wrzucenia biegu - to ja bym nic nie robił, dostęp do tego jest zawsze, i jak będzie potrzeba to zmienisz w przyszłości.