http://www.ceneo.pl/2295076
[ Dodano: 2014-04-30, 21:58 ]
i czy ktoś mi napisze czy ten olej się nadaje czy może lepiej jest zmienić na coś innego
[ TIP+Q] Audi A6 C5 - gdzie znajduje się komputer skrzyni Ti
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
chyba nie w tym dziale sie pytasz... spróbuj tu: viewtopic.php?p=694013#694013
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 09 sty 2014, 17:46
- Lokalizacja: Syców
a czy ktoś z was ma tak gdy jedziecie na 1 bądź 2 biegu i macie koło 2 tys.obr i jak puścicie na chwile gaz to wskazówka obrotomierza spada do 1 tys.obr. bo u mnie jest takie zjawisko i byłem u 2 najlepiej cenionych mechaników w Wrocławiu (mi. ASB Długołęga) i powiedzieli że to normalne nawet się przejechali i podłączyli swoje specjalne testery
[ Dodano: 2014-05-13, 18:37 ]
może się wydawać że gdy obroty spadają to i prędkość ale w tym przypadku jest tak jak np. jadę na 2 i mam około 2tys.obr. i dosłownie na sekundę puszczę nogę z gazu to wskazówka obrotomierza spada do 1 tys. obr. ma takie zachowanie jak by rozłączało bieg nawet gdy prędkość jest taka sama jak w momencie zdjęcia nogi z gazu
[ Dodano: 2014-05-13, 18:37 ]
może się wydawać że gdy obroty spadają to i prędkość ale w tym przypadku jest tak jak np. jadę na 2 i mam około 2tys.obr. i dosłownie na sekundę puszczę nogę z gazu to wskazówka obrotomierza spada do 1 tys. obr. ma takie zachowanie jak by rozłączało bieg nawet gdy prędkość jest taka sama jak w momencie zdjęcia nogi z gazu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
Powiedzialbym normalne zjawisko do momentu zapiecia sie lock-up (sprzegla w konwerterze), zanim owe sprzeglo sie zapnie skrzynia z silnikiem jest "polaczona" za pomoca oleju poprzez zestaw turbin ( w srodku konwertera), wiec jak odpuszczasz gaz to obroty po stronie silnika spadaja do jalowych a po drugiej skrzynia sie kreci (bo jedziesz) i wytraca predkosc. Gdyby owe zjawisko wystepowalo od predkosci okolo 80km/h i od 3 biegu mogloby byc niepokojace (wtedy powinien zamykac sie lock-up) i owe zjawisko nie powinno juz wystepowac.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 09 sty 2014, 17:46
- Lokalizacja: Syców
też tak mi się wydaje że jakby na 1 i 2 biegu jechał na sprzęgle bo miałem problem z skrzynią gdy od uruchomienia silnika zimnego niezależnie od temp. zew. do ok. 1 km ślizgały się wszystkie biegi jak by jechało auto na samym sprzęgle a miałem wymieniane tarcze od kosza D/G bo były przypalone i regenerowane sprzęgło .Czyli skrzynia jedzie na pełnym zapięciu od 3 biegu w górę czy tak ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 09 sty 2014, 17:46
- Lokalizacja: Syców
tylko jak teraz pojeździłem to zauważyłem że na trybie ręcznym i sport jak wkręcę na 2 biegu do 2000 obr. i puszce gaz i trochę zwolnię tak aby na 2 biegu obroty nie spadły poniżej 1500obr. to dwójka jest już ok jak na wyższych biegach zachowuję się jak by poniżej 1500obr. rozłączało bieg 2 bo na 1 jest jeszcze gorzej trzeba dać ponad 2200obr. i wtedy załącza 1. Już mnie dobija skrzynia same problemy a 3 fachowców powiedziało mi że to normalne a innymi autami z taką samą skrzynią jechałem i silnikiem i nie pracowała w ten sposób.