
2.8 quattro manual, na jedynce tyrkocze. Pomocy!
razem z kolegą rozebraliśmy skrzynię na części pierwsze. Na trybie od pierwszego biegu, nie bylo widać śladów zużycia (może minimalne) i na tym drugim kole zębatym również. Delikatny luz na łożysku, lecz gra nie warta świeczki, ponieważ chcą to zrobić dobrze, trzeba wymienić oba tryby i wszystkie łozyska co się wogóle nei kalkuluje. Wniosek? kupić używaną skrzynię. Myślę że temat można zamknąć. Pozdrawiam.
Co prawda z poslizgiem odpisuje hehe ale za skrzynie dałem cos jakos 1200zł 2 lata temu juz bedzie .Wychodzi na to ze lepiej nie mieć quattro chyba
Zwykłe skrzynie do naszych a6 juz zaczynają sie od 600zł i jest tego od groma a do naszych quattro jak na lekarstwo
A czemu musi byc takie samo oznaczenie
Ale kotleta odgrzałem :oops:



- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Witam widze ze wiekszosc ludzi ma ten problem myslalem ze jestem sam
tez mam na jedynce to samo o czym sie tutaj pisze i chcialem naprawiac skrzynie to mi odrazu powiedzial gosc ze jak masz za duzo hajsu to naprawiaj
koszta sa podobno i to nie male a wiec ja sobie odpuszczam naprawe ewentualnie wymiana na druga lub tez i nie bo w jezdzie to nie przaszkadza a jedynke uzywam tylko do ruszania. A dac pare tysiecy tylko po to zeby bylo cicho to ja sobie odpuszczam.

