Witam! Mam A6C5 avant 2.7T silnik AJK, skrzynia EDU. Tak jak w temacie szarpie gdy odpuszczam gaz, gdy chcę zmienić bieg oraz gdy puszczam sprzęgło gdy już owy bieg wbije. Poduszki pod silnikiem jak i pod skrzynią odpadają ponieważ dwa tygodnie temu wymieniłem a problem dalej jest

Zauważyłem jeszcze delikatne pukanie gdy ruszam z miejsca jednocześnie skręcając. Na forum o ile dobrze zrozumiałem torsen jest winowajcą takiego pukania gdy się skręca. Moje pytanie odnośnie tych dwóch objawów, które zaobserwowałem brzmi: Czy torsen również może być przyczyną tego szarpania? Jeśli tak to pojawiają się kolejne pytania: Czy istnieją rodzaje mechanizmów torsen (podobnie jak skrzyń manualnych DQT, EDU DSY)? Czy może do skrzyń manualnych stosowanych w 2.7T był jeden torsen? Pytania może głupie albo i nie. Jestem szcześliwym posiadaczem Quattro od niedawna i nie wiem dokladnie co i jak jeszcze. Wcześniej miałem 2.4 z napedem na przod, więc moja wiedza na temat napedu na 4 jest nie wielka. Z góry dziekuje za pomoc
