Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] 1.8t Koło zamachowe

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 426
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

[A6 C5] 1.8t Koło zamachowe

Post autor: mario1278 » 20 mar 2009, 18:59

Wziąłem się dzisiaj za wymianę pompy oleju i zacząłem odkręcać miskę oleju i odkręciłem 14 szt. śrub zostały jeszcze 2 szt. jednak są umiejscowione pod kołem zamachowym żeby je odkręcić trzeba obrócić kołem zamachowym i trafić w szczeliny które są wytłoczone na kole i dopiero wtedy będę mógł odkręcić te śruby i teraz moje pytanie jak obrócić kołem zamachowym ? Samochód ma już spuszczony olej i stoi na kobyłkach.

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 426
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 20 mar 2009, 20:48

Raczej w ten sposób nie da się dokładnie ustawić koła zamachowego na wycięciach by można było odkręcić śruby.

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 20 mar 2009, 21:38

Cześć kolego nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale wydaje mi sie że wystarczy na koło pasowe od drugiej strony silnika zalożyc klucz pewnie cos kolo 24 tam gdzie koło pasowe i kręcic aż na kole zamachowym będziesz miał to co ci potrzeba.Tak mi sie wydaje że tak będzie najłatwiej.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Rocznik: 2000
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 20 mar 2009, 22:09

No tak ale napęd do alternatora i pompy wody musi być a to tylko za pośrednictwem koła pasowego wiec będzie śruba no inaczej tego nie widzę odpowiedni kluczyk i po sprawie.
Pozdrowionka i owocnej pracy.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

mario1278
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 426
Rejestracja: 04 sie 2008, 14:09
Imię: MARIUSZ
Rocznik: 2010
Moje auto: Allroad C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 21 mar 2009, 19:09

Więc tak ,znalazłem sposób jak pokręcić kołem zamachowym i ustawić w odpowiednim położeniu ,jeśli tak jak w moim przypadku samochód ma spuszczony olej i stoi na kobyłkach należy wrzucić piąty bieg opuścić jedno koło na ziemię (podłogę) i pokręcić drugim , w ten sposób koło zamachowe kręci się i można je dokładnie ustawić w wybranej pozycji.Podziękowania za wszelkie pomysły kręcenie kołem pasowym nie wchodziło w rachubę -zbyt mało miejsca między kołem a wentylatorem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl