Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 c5 2.5tdi 150KM] zły kąt wtrysku?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
zielony299
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2010, 21:12
Lokalizacja: Dolnośląskie

[A6 c5 2.5tdi 150KM] zły kąt wtrysku?

Post autor: zielony299 » 08 maja 2010, 21:31

Witam. Mam taki problem. Auto nie wchodzi na obroty. Na 1 moge go powolutku przeciagnąc do 3000 moze troche więcej. bieg 2 to samo. ale na trojce juz ciezko. a na 4 ,5 albo 6 to 2200 obr/min albo 2300 obr/min i wiecej wejsc nie chce. zdarza sie ze i na tych najnizszych biegach wiesza sie na 2200 albo 2300. co to moze sie dziać ?? albo jak jade np na 4 biegu i zawiesi sie na 2200 albo 2300 i go zredukuje na trojke to wskoczy na 3000 obr/min i przy wcisnietym gazie wskazowka obrotomierza stoi caly czas na 3 tys i po kilku sekundach strasznie powoli rosna obroty i przy zmianie biegu z 3 na 4 silnik wchodzi na normalne obroty i normalnie pracuje. mozna go przeciągac do 5 tysiecy. a przy zwolnieniu do 2000 obr/min znowu sie cos zawiesza i nie wejdzie na wyzsze obroty niz 2200 albo 2300 bez redukcji. co jest grane??? prosze o pomoc.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 09 maja 2010, 13:47

objawy podobne do niedzialajacych kierownic spalin w turbinie. Ale zgadywac to pewnie mozemy jeszcze dniami - przydalby sie chociaz odczyt bledow ze sterownika silnika (taki szczegolowy)

zielony299
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 08 maja 2010, 21:12
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: zielony299 » 10 maja 2010, 08:46

wyskakuje tylko jeden błąd. Zły kat wtrysku. Ale zastanawia mnie jedno. Gdyby był zły kat wtrysku to nie zalapywal by w ogóle obrotów a on ma raz że wchodzi na obroty a raz nie.

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 10 maja 2010, 09:36

Pomyslna wiadomosc jest taka ze juz wiesz od czego zaczac, czyli podjac probe ustawienia tego kata. Po probie dowiesz sie, czy 550 wynikal z faktycznie zlych ustawien, czy z powodu przytartego juz tloczka (przestawiacza kata) w pompie wtryskowej. (niestety ta druga ewentualnosc to wlasnie niepomyslna wiadomosc: wiaze sie z wiekszymi kosztami)
Poniewaz do ustawienia kata i tak bedziesz potrzebowal vag'a - to przy okazji zrob jeszcze logi statyczne (min 001, 007, 004, 013, 014) oraz bs (004) a najlepiej caly komplet (statycznych + bs).

Awatar użytkownika
skorup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 03 lis 2008, 21:53
Lokalizacja: legionowo

Post autor: skorup » 10 maja 2010, 21:30

Kolego ja miałem też ten błąd zły kąt wtrysku auto wkręcało sie normalnie na obroty nawet jechało bardzo dobrze jakiś czas a potem wrzucał się stan awaryjny i koniec z jazdy. i niestety muszę Cię zmartwić to była pompa vp44.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja