Post
autor: ArKos72 » 11 maja 2012, 16:25
Coprawda do benzyniaka, ale u mnie we wsi ceny się mniej więcej tak kształtują:
- planowanie 50-60
- wymiana uszczelniacza 10 za sztukę, ze swoim uszczelniaczem 5 za sztukę
- wymiana prowadnicy 40
- docieranie zaworu 10 za sztuke
- 1 cm spawu 10 zeta
- regeneracja szpilki kolektora 5 za sztuke
Ceny są orientacyjne i zależnie od rozmiaru robót można ponegocjować, nawet dość sporo. Robiłem jedną kompleksowo i z rachunku 850zł zeszli na 770.
U ciebie NA PEWNO planowanie, bo zgodnie ze sztuką zdjęta głowica powinna być splanowana przed kolejnym montażem na nowej uszczelce. Jeśli zgięty jest jakikolwiek zawór, to na 99% połamało prowadnicę czyli wymiana. Jak głowica już leży to warto powymieniać uszczelniacze - na pewno przez nie już nie będzie brał oleju przez dłuższy czas.
Do benzynowego v6 oplowskiego zrobienie obu głowic (plan, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy,frezowanie gniazd i zaworów na 3 kąty, naprawa szpilek i kilka drobiazgów) wyszło mi 1300zł za obie ale głowice doprowadzone do stanu jak nowe.