Zapala mi sie czasami kontrolka oleju ,raz jest to przy niskich obrotach silnika a raz przy wysokich. A niekiedy wogole sie niezapali.
Jezdzo\ilem po mechanikach i pytalem co to moze byc ale w wiekszosci nikt nic dokladnie niewiedzial. Jeden mi powiedzial ze sa to objawy padania pompy olejowej i za taka wymine za sama robocizne od razu zaspiewal sobie 1000 zł.
Naprawde niewiem co mam robic czy ta pompe naprawde wymieniac przeciez to niejest udowodnione ze to ta pompa winna a nikt niechce sie wto bawic by szukac błedu. Np.moze to byc tylko czujnik. Niewiem nie jestem mechanikiem .
Pomózcie piszcie co wy otym myslicie.
przeczytaj regulamin nazywania tematów-stosuj tagi
[A6 C5]Zapalanie sie kontrolki oleju
[A6 C5]Zapalanie sie kontrolki oleju
Ostatnio zmieniony 22 sie 2008, 14:34 przez ArturD, łącznie zmieniany 1 raz.
- daniel2207
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Daniel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Paliwo: Benzyna+LPG
koledzy ja też mam problem bo ja zapalam auto jest wszystko jest ok a ujadę 2km lub nawet 100km i zapalają mi się kontrolki od oleju,płynu,abs.odłancza się kontrola trakcji i nie chodzi obrotomierz'a vag nie pokazuje mi zadnych błędów tylko że nie może połaczyć się z zegarami i elektronicy mówią że jest licznik do wymiany.pozdro 

- pawel1
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Paliwo: Benzyna+LPG
Kosa 777 ten "niby" elektronik sprawdzał mi przy zegarze zimne luty i mowił, że wszystko jest ok.
Cos chyba jest z wtyczkami bo jak wyciągne srodek licznika to wszystko chodzi bez zarzutu. I co myslisz o tym?? Zastanawiam sie co zrobic bo ten elektornik powiedzial mi, ze naprawa takiego licznika kosztuje około 300 zl.
Nie uważasz, ze może bardziej opłaci sie kupienie innego na szrocie
Dzieki i pozdro