Temat przytoczony przez PIOTRUÂŚa przejrzałem zaraz po awarii, ale sądziłem, że u mnie to coś więcej, teraz sprawdzę dokładnie cały dolot. Dodam tylko, że razem z turbo była wymieniana skrzynia ( ok. 10tys km temu) i jak teraz przeglądam błędy, które wystąpiły po awarii gruszki na turbo to ten błąd 17125 był razem z 18258, ale po wykasowaniu już nie wróciły, dopiero teraz gdy silnik odzyskał moc 17125 znowu się pojawił. Czy powodem tych błędów może być niski stan oleju?
jedyny błąd w silniku to 575 ale jego jedynym powodem była gruszka, tak sądzę
[ Dodano: 2011-01-06, 19:23 ]
Moja wina

Dzięki namowom kolegów po dokładnym przejrzeniu dolotu okazało się, że tak jak stwierdził PIOTRUÂŚ, winna była nieszczelność, a dokładnie odcinek nr 15 podłączany do intercoolera. Po jego wymianie turbo śmiga bez żadnych gwizdów i moc powróciła

Teraz pozostaje problem ze skrzynią, jutro postaram się zrobić logi.
Ponawiam pytanie, czy za te błędy w skrzyni może być odpowiedzialny niski poziom oleju w skrzyni?
dziękuję i pozdrawiam