Tak. Sprawdzałem Vag'em - i po niecałej godzinie na wolnych obrotach miałem na Vag'u 65 stopni i na blacie ok. 65 stopni. Wnioskuję, że pokazuje temperaturę dobrze, tylko czemu taką małą?
W zeszłym roku wstawiłem swój avatar. Fotkę zrobiłem telefonem wracając w nocy z imprezy w mieście przy temp. -24 st. Temperatura cieczy wynosiła 90 st. na krótkim dosyć odcinku. Teraz na tej samej trasie przy 0 st na zewnątrz wskaźnik nawet się nie rusza.
Zapytam może naiwnie: czy da coś wizyta w serwisie? Naiwnie, bo obawiam się, że jak Wy nie wiecie, to cóż może serwis poradzić, oprócz przeczyszczenia portfela...
[A6 C5 1.9] Wysokie spalanie i spadająca temperatura
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 68
- Rejestracja: 21 lip 2010, 22:06
- Imię: Sebastian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdańsk
zaslon chlodnice na zime i jak masz viskoze to unieruchom i bedzie ok jak tak latam w zime i jest ok
treść podpisu niezgodna z regulaminem
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Wiesz co ja bym chyba zaryzykował i kupił 3 termostat choćby oryginalny w ASO.Bo to wygląda ewidentnie na jego winę...A przy wymianie kupiłeś coś dobrego czy jakąś podróbe?
A samochód zaczoł wiecej palić bo dłużej się nagrzewa i jeździsz z niedogrzanym silnikem, komputer daje inne mapy niż na silnik 90st.(wiecej paliwa)Ale twoj wybór.Stawiam jeszcze flache jak pojedziesz do serwisu a nie zrobią właśnie tego!:)
A samochód zaczoł wiecej palić bo dłużej się nagrzewa i jeździsz z niedogrzanym silnikem, komputer daje inne mapy niż na silnik 90st.(wiecej paliwa)Ale twoj wybór.Stawiam jeszcze flache jak pojedziesz do serwisu a nie zrobią właśnie tego!:)
Ja bym pewnie i kupił trzeci termostat, tylko nie widzę tu jego przyczyny. Chłodnica się robi ciepła dopiero jak silnik ma 90 st. Wcześniej jest zimna jak lód. Nie ma więc też najmniejszego sensu jej zasłanianie, bo i tak obieg jest mały do 90 st. To dłuuugie grzanie jest więc cały czas na małym obiegu i to jest dziwne właśnie.spinacz2100 pisze:Wiesz co ja bym chyba zaryzykował i kupił 3 termostat choćby oryginalny w ASO.
Poza tym gdyby to był termostat to przy -10 na zewnątrz temperatura by skakała, a ta jak dojdzie do 90 na trasie, to cały czas trzyma równo 90.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga