[ AYM 2.5 155 KM] wysokie obroty silnika
[ AYM 2.5 155 KM] wysokie obroty silnika
Witam serdecznie. I przepraszam jesli nie tutaj te temat.
Kupiłem audi a6c5 2.5,tdi multitronic.
Pl kilku miesiącach od kupna. Teraz właśnie wsiadam do auta i swiece grzeją dość długo jakby byl mróz ok-20stopni. Troszkę dlugo tez zaczol kręcić. Gdy odpali to trzyma obroty 1200-1300. Tak caly czas. Po rozgrzaniu silnika do90stopni spadają do 1000.
Tez wiem ze jej problem ze skrzynia. Mianowicie jest błąd czujnika położenia biegów. Ale nic się nie działo do teraz. Takze zauważyłem ze na zimnym silniku podjezdzam do swiatel i hamuje auto zmnienia bieg i tak jak by chce jechac dalej. Po prostu ciągnie.
Możecie mi cos poradzić. Jakiś czujnik od temperatury lub cos podobnego jest do wymiany. Ze nie schodzi z obrotów jakby na ssaniu byl
Pozdrawiam Krzysztof
Kupiłem audi a6c5 2.5,tdi multitronic.
Pl kilku miesiącach od kupna. Teraz właśnie wsiadam do auta i swiece grzeją dość długo jakby byl mróz ok-20stopni. Troszkę dlugo tez zaczol kręcić. Gdy odpali to trzyma obroty 1200-1300. Tak caly czas. Po rozgrzaniu silnika do90stopni spadają do 1000.
Tez wiem ze jej problem ze skrzynia. Mianowicie jest błąd czujnika położenia biegów. Ale nic się nie działo do teraz. Takze zauważyłem ze na zimnym silniku podjezdzam do swiatel i hamuje auto zmnienia bieg i tak jak by chce jechac dalej. Po prostu ciągnie.
Możecie mi cos poradzić. Jakiś czujnik od temperatury lub cos podobnego jest do wymiany. Ze nie schodzi z obrotów jakby na ssaniu byl
Pozdrawiam Krzysztof
- kronvwservice
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 05 lut 2016, 07:52
- Lokalizacja: Łomianki
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
prawdopodobnie czujnik temperatury przekłamuje ale błędu na kompie nie pokaże. musisz sprawdzić jaka temperaturę podaje czujnik do ecu na zimnym silniku, powinna być zbliżona do temp. otoczenia a potem też na ciepłym i powinna się pokrywać z tym co pokazują zegary. jeśli wskazania odbiegają w znacznym stopniu to masz winnego
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Czujnik wymieniony na orginalny. Kupiony dzis z samego rana. Wszystko działa. Obroty 750 i nic się nie dzieje. Lecz gdy przejechałem się autkiem po wymianie. Po przekroczeniu temperatury 60stopni zapalila się kontrolka esp i stracił moc. Po przegazowaniu jak przyspieszam to kontrolka znika i jest ok. Lecz po jeździe z rowna prędkością znów to samo. I tak gorzej gdy silnik cieplejszy.
Podlaczylem kompa jeszcze raz i wyskakuje błąd p0550 zawór regulacji dawki paliwa.
Cos czuje ze pompa siada.
To jakies fatum chyba😒
Podlaczylem kompa jeszcze raz i wyskakuje błąd p0550 zawór regulacji dawki paliwa.
Cos czuje ze pompa siada.
To jakies fatum chyba😒

- Patryk Bydzia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 07 paź 2013, 23:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Wszystko ładnie pięknie. Nie zdarzylem sprawdzić w weekend. Dziewczyna na walentynki chciała jechać do Świnoujścia. I klops. Autko szarpneło dwa razy. Zjazd na boczek autostrady.powrót do domu drugim autem kolegi w oczekiwaniu pod szczecinem 4godzinki. Następny dzień laweta. I co? Błąd p0550 i p1376 czujnik w pomnie siadł. I pompa do naprawy
[ Dodano: 2016-02-15, 09:44 ]
Urwała się szpilka napinacza rozrząd od pompy wtryskowej.
[ Dodano: 2016-02-18, 08:03 ]
Panowie. Witam jeszcze raz. Jest maleńki problem ponieważ. Napinacz założony nowy i auto odpala. Lecz nie mogę ustawić kata wtrysku w 4 grupie sprawdzając memoscanem do vw mam pierwsze obroty potem kat wtrysku jakiś tam a 3pozycja kat wtrysku rzeczywisty. Ale pokazuje same zera. Przestawiając zaplon nic się nie dzieje z katem. Odrazu wyskakuje bald 550 regulacja dawki paliwa a przed awaria zapalal się dopiero po osiagnieciu temperatury 50stopni . Zle cos ustawiam czy pompa jest aż tak wrazliwa
[ Dodano: 2016-02-18, 11:09 ]
Wszystko juz jasne. Pompa przestawiona o 2zeby teraz zaplonik jest na 2 stopniach. Dokladnie ile musi być koledzy
[ Dodano: 2016-02-18, 19:47 ]
udało sie wszystko ustawic i działa. błedu zadnego od pompy nie ma jak narazie. dziekuje wszystkim za pomoc.
[ Dodano: 2016-02-15, 09:44 ]
Urwała się szpilka napinacza rozrząd od pompy wtryskowej.
[ Dodano: 2016-02-18, 08:03 ]
Panowie. Witam jeszcze raz. Jest maleńki problem ponieważ. Napinacz założony nowy i auto odpala. Lecz nie mogę ustawić kata wtrysku w 4 grupie sprawdzając memoscanem do vw mam pierwsze obroty potem kat wtrysku jakiś tam a 3pozycja kat wtrysku rzeczywisty. Ale pokazuje same zera. Przestawiając zaplon nic się nie dzieje z katem. Odrazu wyskakuje bald 550 regulacja dawki paliwa a przed awaria zapalal się dopiero po osiagnieciu temperatury 50stopni . Zle cos ustawiam czy pompa jest aż tak wrazliwa
[ Dodano: 2016-02-18, 11:09 ]
Wszystko juz jasne. Pompa przestawiona o 2zeby teraz zaplonik jest na 2 stopniach. Dokladnie ile musi być koledzy

[ Dodano: 2016-02-18, 19:47 ]
udało sie wszystko ustawic i działa. błedu zadnego od pompy nie ma jak narazie. dziekuje wszystkim za pomoc.