Witam, mam mały problem ale może napisze od początku.
Pacjent A6 C5 1.9 AFN skrzynia AG4. Padła mi swojego czasu pompa wtryskowa więc wziąłem się za jej wymianę kupiłem używkę założyłem i elegancko auto odpala chodzi równo aczkolwiek trochę słabe było no i pompa przepuszczała paliwo więc założyłem nowe uszczelki próba odpala pięknie chodzi równo pompa nie przecieka na samym końcu wyczyściłem sobie układ dolotowy (tylko kawałek od IC do EGR plus ten czujnik) auto odpalam i chodzi strasznie nie równo i trzyma około 1100 obrotów na biegu jałowym a z tłumika wylatuje ropa chociaż teraz auto nie jest zamulone zbiera się jak szalone. Brak błędów na Vagu.
Ktoś z kolegów ma jakiś pomysł co sprawdzić od czego zacząć?
Odpinałem wtrysk sterujący ale nie było żadnych zmian w pracy silnika odpinałem dopływ paliwa do wtrysku brak zmian w pracy silnika co mnie bardzo zdziwiło oraz odpinałem powrót paliwa od wtrysków i brak czy na biegu jałowym czy na ciut większych obrotach nie pojawiła mi się ropa oprócz tej w tłumiku. Auto nawet z odpiętym dopływem paliwa do jednego z wtrysków pali za strzałem bez problemu.
[ AFN 1.9 110 KM] Wysokie obroty biegu jałowego leje ropą z
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lut 2014, 17:58
- Lokalizacja: Prosienica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lut 2014, 17:58
- Lokalizacja: Prosienica