Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] Wysokie cisnienie sprezania

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kubus2629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:17
Lokalizacja: uk

[ AVF 1.9 131 KM] Wysokie cisnienie sprezania

Post autor: kubus2629 » 25 cze 2013, 01:42

Witam.Moje autko zaczelo dymic na niebiesko wiec dokonalem dzis pomiaru sprezania niestety tylko na zimnym silniku I wcisniety pedal gazu do oporu.Na trzech cylindrach wyszla wartosc okolo 30 barow ale na ostatnim wartosc ta byla duzo wieksza praktycznie doszlo do konca skali na zegarze.Czy ktos z szacownych forumowiczow spotkal sie z takim przypadkiem?

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 338
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 25 cze 2013, 09:42

Pewnie olej się dostaje na cylinder ,może przez uszczelniacze zaworów.
Audi A6 C5 2.5TDI
Audi A6 C5 4.2 ASG
Audi A4B6 1.9 tdi

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 25 cze 2013, 20:55

Witam !
Zawory - wałek krzywkowy. W najgorszym wypadku walnięty wałek, w najlepszym wystarczy regulacja zaworów. Tak czy inaczej sciągaj dekiel.
pzdr

kubus2629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:17
Lokalizacja: uk

Post autor: kubus2629 » 26 cze 2013, 16:21

Witam.Gdzies w necie znalazlem tez ze przyczyna moga byc uszkodzone pierscienie na tym tloku co o tym myslicie?

Awatar użytkownika
spth
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 19 maja 2012, 16:55
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: spth » 26 cze 2013, 19:58

Witam !
Przy uszkodzonych pierścieniach kompresja będzie mniejsza.
pzdr

kubus2629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:17
Lokalizacja: uk

Post autor: kubus2629 » 26 cze 2013, 20:14

Wlasnie jestesmy po pomiarze cisnienia na cieplym silniku .Na cylindrze pierwszym wartosc spadla lecz I tak jest powyzej normy ale za to na cylindrze trzecim gdzie na zimnym silniku wynik byl w normie teraz spadlo .Zaczynam powoli szalu dostawac.Niestety chyba bez sciagniecia glowicy sie ni obejdzie tylko nie wiem czy jest sens sie z tym bawic

witek88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:36
Lokalizacja: Łąg Pomorskie

Post autor: witek88 » 26 cze 2013, 21:38

Możliwe że pompowtrysk jest cały czas otwarty i leje ropę, skutek może być taki że nie przepala do końca i kopci na niebiesko, naleje na pierścienie, uszczelni je i z tego podwyższone ciśnienie, sprawdź czy nie przybyło Ci oleju w silniku.

No i ostrożnie z tym żeby Ci korbowodu nie pogięło, proponował bym wykręcić wszystkie świece, 1 osoba niech kręci silnikiem a 2 patrzy czy nie wyrzuci czegoś z tego nieprawidłowego cylindra.

Mogę się oczywiście mylić ale chyba warto podrzucić swój pomysł ;)

kubus2629
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 07 maja 2012, 17:17
Lokalizacja: uk

Post autor: kubus2629 » 26 cze 2013, 23:20

Kazdy pomysl warto wyprobowac.Co do spalania pokwzuje dawke 1.2 litra na godzine no sporo za duzo poza tym dziwne rzeczy pokwzuje w grupie 13 na dawkach a mianowicie w kojenosci cylindrow -3.01 2.99 --3.01 2.99.Chyba sie tam mi wszytko posypalo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja