Witajcie ponownie .
Koledzy moje auto od dluzszego czasu mocno buczy w dolocie i bardzo to mi przeszkadza w zwiazku z tym szykuje sie na wymiane walka rozrzadu panewek i popychaczy a ze chce go wymienic to i kilka pytan mam wiec bede wdzieczny jak ktos kto ma doswiadczenie z tymi silnikami mi podpowie .
Auto ma 225000tkm i do 220000 olej byl zmieniany co 30000tkm ( wiem wiem moja wina )a auto posiadam od przebiegu 150000tkm i przebieg jest prawdziwy gdyz jak kupowalem to auto nie mialo jeszcze 4 lat a juz nalatane ponad 150000 tkm i ASO potwierdzalo .
1 . czy trzeba kupowac nowy pasek ( obecny ma jakies 30000 tkm ) ?
2. czy trzeba demontowac i ustawiac ponownie pompki ?
3. czy trzeba demontowac miske i czyscic szlam ?
4. czy obejdzie sie bez sciagania przodu ?
5. czy ktos moze podeslac jakies rysunki z elsy z momentami dokrecanie itp ?
Prace bedzie wykonywal moj kolega mechanik .
Posiada tylko podstawowe wiadomosci na temat tdi i nie jest skomputeryzowany , dlatego tez przydaloby sie troche wiecej informacji na ktore bardzo licze .
[A6 C5 1.9 Tdi] Wymiana walka rozrzadu AVF
[A6 C5 1.9 Tdi] Wymiana walka rozrzadu AVF
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
powinno sie wymieniac co 15000 km . Przeciez inspekcja sie nawet włącza dla przypomnienia .AndreCh pisze:Auto ma 225000tkm i do 220000 olej byl zmieniany co 30000tkm
[ Dodano: 2011-05-07, 13:17 ]
oddaj komus kto ma wieksze pojęcieAndreCh pisze:Posiada tylko podstawowe wiadomosci na temat tdi i nie jest skomputeryzowany
[ Dodano: 2011-05-07, 13:21 ]
Jak 1 to i 4 .AndreCh pisze:1 . czy trzeba kupowac nowy pasek ( obecny ma jakies 30000 tkm ) ?
2. czy trzeba demontowac i ustawiac ponownie pompki ?
3. czy trzeba demontowac miske i czyscic szlam ?
4. czy obejdzie sie bez sciagania przodu ?
5. czy ktos moze podeslac jakies rysunki z elsy z momentami dokrecanie itp ?
1 nie zaszkodzi dac nowy
2 jak nie zdemontujesz to nie bedziesz regulacji musiał robic .
3 nie trzeba demontowac
Dzieki za podpowiedz .
Jeszcze tylko trzy pytanka , czy warto kupic walek i szklanki oryginalne w ASO za kosmiczna cene czy tez zamienniki febi czy jakiejs innej marki ktora da rade ?
Czy czesci ori sa wytrwalsze czy to tylko mit ?
I u kogo na forum mozna kupic owe czesci ?
Auto chce zatrzymac jeszcze pare latek i sredni przebieg roczny to okolo 30000tkm .
[ Dodano: 2011-05-11, 22:09 ]
Wielkie dzieki za pomoc .
BRAKUJE PIOTRUSIA jak nic na forum .
Ten czlowiek zawsze cos podpowiedzial laikom i zawsze chcial pomoc bezinteresownie .
Czy ktos wie co sie wogule stalo z PIOTRUSIEM
??????????????
Jeszcze tylko trzy pytanka , czy warto kupic walek i szklanki oryginalne w ASO za kosmiczna cene czy tez zamienniki febi czy jakiejs innej marki ktora da rade ?
Czy czesci ori sa wytrwalsze czy to tylko mit ?
I u kogo na forum mozna kupic owe czesci ?
Auto chce zatrzymac jeszcze pare latek i sredni przebieg roczny to okolo 30000tkm .
[ Dodano: 2011-05-11, 22:09 ]
Wielkie dzieki za pomoc .
BRAKUJE PIOTRUSIA jak nic na forum .
Ten czlowiek zawsze cos podpowiedzial laikom i zawsze chcial pomoc bezinteresownie .
Czy ktos wie co sie wogule stalo z PIOTRUSIEM

Mialo sie Pare aut i znowu Audi
zibi06 logi mi ostatnio ogladal Piotrus przed forma bierna i nic z nich nie wynikalo .
Auto buczy w dolocie i mam efekt tuby podczas przyspieszania i tez hamowania silnikiem a czasami na zimnym podczas przyspieszania jakby zaworki dzwonily .
Czasem czuje sie jak w jakims Roburze .
Co mechanik to inna diagnoza !
Auto shamowalem w listopadzie albo grudniu z wynikiem 145km i 311nm
Walcze z tym od roku albo i dluzej .
naczytalem sie tez o synchronizacji walka z walem korbowym i pierwszy raz to tak przekrecilem kolem zebatym na walku ze auto nie zapalilo i tutaj pytanie czy nie doszlo do jakiejs kolizji bo po ustawieniu na 0.0 do 0.6 wydawalo mi sie ze jest gorzej .
Na innych forach wyczytalem ze wlasnie z 1.9 avf
wielu uzytkownikow boryka sie z tym problemem ale wielu tez juz rozwiazalo ten problem wlasnie poprzez wymiane walka i szklanek tym bardziej ze znajomy mechanik ze skody tez stawia na walek bo reperuje taryfy i wiele walkow juz okraglych widzial .
Autem nie dam rady jezdzic bo chyba pojde do piekla tak daje w duchu kiedy zaczyna buczec .czasami chyba jak jest cieplej to sie tak nasila ze az wstyd .
Posiadam kilka zdjec ale slaba jakosc z walka rozrzadu ...
Wymienilem juz na ori
poduchy silnika i skrzyni
sprzeglo i dwumas
napinacze
paski
egr
n18
intercooler ale nie ori
zawieszenie tlumikow
laczka elastyczna
czyscilem turbo
dolot szczelny
i sam juz niewiem co jeszcze
Audi to moja ulubiona maraka i to juz moje 5 audi i prawie z wszystkimi dieslami musialem walczyc tylko z 80 tka B3 18s na gazniku nie mialem problemow .
Kocham Audi ale jak nie uporam sie z tym problemem to chyba bede kochal tylko czyjes Audiczki .
Myslalem tez o wycieczce do Piotrusia bo nawet go nieznajac to jakos wzbudzal we mnie zaufanie i nadzieje ze jeszcze bede sie cieszyl swoja C5-tka ale piotrus znikl ...
Tak wiec z grubsza masz obraz jak to wyglada .
Prosze tez fotki moze ktos cos zaowazy .
O i do kompletu jeszcze TO :
Auto buczy w dolocie i mam efekt tuby podczas przyspieszania i tez hamowania silnikiem a czasami na zimnym podczas przyspieszania jakby zaworki dzwonily .
Czasem czuje sie jak w jakims Roburze .
Co mechanik to inna diagnoza !
Auto shamowalem w listopadzie albo grudniu z wynikiem 145km i 311nm
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Walcze z tym od roku albo i dluzej .
naczytalem sie tez o synchronizacji walka z walem korbowym i pierwszy raz to tak przekrecilem kolem zebatym na walku ze auto nie zapalilo i tutaj pytanie czy nie doszlo do jakiejs kolizji bo po ustawieniu na 0.0 do 0.6 wydawalo mi sie ze jest gorzej .
Na innych forach wyczytalem ze wlasnie z 1.9 avf
wielu uzytkownikow boryka sie z tym problemem ale wielu tez juz rozwiazalo ten problem wlasnie poprzez wymiane walka i szklanek tym bardziej ze znajomy mechanik ze skody tez stawia na walek bo reperuje taryfy i wiele walkow juz okraglych widzial .
Autem nie dam rady jezdzic bo chyba pojde do piekla tak daje w duchu kiedy zaczyna buczec .czasami chyba jak jest cieplej to sie tak nasila ze az wstyd .
Posiadam kilka zdjec ale slaba jakosc z walka rozrzadu ...
Wymienilem juz na ori
poduchy silnika i skrzyni
sprzeglo i dwumas
napinacze
paski
egr
n18
intercooler ale nie ori
zawieszenie tlumikow
laczka elastyczna
czyscilem turbo
dolot szczelny
i sam juz niewiem co jeszcze
Audi to moja ulubiona maraka i to juz moje 5 audi i prawie z wszystkimi dieslami musialem walczyc tylko z 80 tka B3 18s na gazniku nie mialem problemow .
Kocham Audi ale jak nie uporam sie z tym problemem to chyba bede kochal tylko czyjes Audiczki .
Myslalem tez o wycieczce do Piotrusia bo nawet go nieznajac to jakos wzbudzal we mnie zaufanie i nadzieje ze jeszcze bede sie cieszyl swoja C5-tka ale piotrus znikl ...

Tak wiec z grubsza masz obraz jak to wyglada .
Prosze tez fotki moze ktos cos zaowazy .
O i do kompletu jeszcze TO :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
Bylem po prostu na hamowni celem sprawdzenia mocy i silnik tyle ma w serii nic nikt nie grzebal przy programie . Tuner powiedzial ze to jest dobry material pod wirusa .zibi06 pisze:Szczerze to trochę Cię nie rozumiem bo dla 15 kucy i 1nm więcej 310 nm jest w serii..ale o tym sie nie dyskutuje...
zibi06 pisze:Temat głośnego buczenia i drżenia które słyszałem w samochodzie. W moim przypadku był to plastikowy łacznik wchodzący do obudowy filtra powietrza... Tam gdzie wchodził był po prostu luźniejszy (może bez uszczelki trudno mi określić..) .. Wykleiłem go od wewnątrz taśmą samowulkanizującą i lekko wcisnąłem w obudowę filtra.. Przestał mieć "luzy", skończyły sie wibracje i buczący odgłos...
Pucha filtra oraz gumki pod spodem tez nowka ori lacznik kleilem klejem na cieplo i kombinowalem na rozne sposoby i tez nic .
12 jak na export bo na miejscu to vat dochodzi 21% i drogo sie robi .zibi06 pisze:Ps..12 tyś ojro to niby dużo ale może auto tego warte...
W kazdym razie kolego wielkie dzieki za odpowiedzi i chec pomocy .
Sciagnalem mu przod i ogladalem szklanki i walek . Szklanki niby ok ale jak krece silnikiem to slysze powietrze w glowicy
Kurde nie wiem co robic bo skoro juz mam lype sciagnieta i paski od osprzetu to wypadaloby krecic dalej ..
Czy ktos moglby sprawdic w elsawin jakie wymiary powinien miec walek na krzywkach w avf .
Oczywiscie o ile takie wymiary sa podane . Krzywki walka tez wygladaja niezle ale ja laik nie jestem w stanie
rozpoznac czy jest ok czy tez nie .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
robson076, kolego nie wal non stop tymi samymi linkami do juczuba bo będzie ostrzeżenie, tym bardziej że tematy już leciwe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!