Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AKE 2.5 180 KM] wydech przelotowy 2.5tdi

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
adrian055

[ AKE 2.5 180 KM] wydech przelotowy 2.5tdi

Post autor: adrian055 » 08 lut 2013, 15:20

Ma ktoś z was zrobiona przelotówke w 2.5tdi ja jestem po wyjęciu kata i w przyszłym tygodniu w dwa ostatnie tłumiki wspawam rure do środka jeśli ktoś ma tak zrobione piszcie jak wrażenia pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 08 lut 2013, 16:08

adrian055, hej :)
Ja mam tak zrobione :) katalizatory wydlubane zostawilem puszki pozniej ida dwie rury 50mm (wywalony srodkowy tlumik ) do koncowych seryjnych ( moze kiedys zmienie koncowe <mysli> )
Jedynie to slychac lekki taki jakby gwizd z tylnych tlumikow no i po zhamowaniu wyszlo 270NM <zalamka>
W dziale TUNUNG jest wiecej o tlumikach <okok>

adrian055

Post autor: adrian055 » 08 lut 2013, 16:25

to znaczy że masz ostanio puszke pustą? jak mam dwie rury na końcu i niewiem czy wspawywać w środki rurki czy zostawić je puste? a po wydłubaniu katalizatorów też zostawiłem puste puszki tylko zastanawia mnie myśl czy jak tłumik będzie wybebeszony to tez będzie dobrze;/

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 lut 2013, 17:10

Jarecki pisze:po zhamowaniu wyszlo 270NM <zalamka>
a przed kastracją?

adrian055

Post autor: adrian055 » 09 lut 2013, 16:50

może ktos sie orientuje czy w wydech końcowy wspawywać rure czy zostawić go pusty?

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 09 lut 2013, 21:58

adrian055, ostatnie mam seryjne tlumiki
Mwx nie wiem :-/ ale poszukam, poczytam moze byc ze cos innego jest przyczyna niskiego momentu

adrian055

Post autor: adrian055 » 10 lut 2013, 15:58

to moment wyszdł ci dość niski a jaka moc przy takim momencie

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 10 lut 2013, 17:42

adrian055, mocy bylo 149 KM

adrian055

Post autor: adrian055 » 11 lut 2013, 16:41

przelot jest całkowicie zrobiony w środku nic się nie zmieniło jedyna różnica to z tyłu dzwięk basowy bardzo przyjemny dla ucha auto lepiej ciągnie o niskich obrotów jednym słowem nie żałuje i polecam wszystkim

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl