Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6C5] wyciek paliwa

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
woyak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[A6C5] wyciek paliwa

Post autor: woyak » 06 sie 2010, 16:19

Witam,
mam problem jest nim wyciek ropki w mojej a6c5 ostatnio zauważyłem że kapie z tyłu z prawej strony więc wjechałem na kanał i pod osłoną (która cała była mokra) znalazłem coś takiego (patrz zdjęcie) moje pytania brzmią:
1. Jak fachowo się to nazywa (to jakiś rozdzielnik?)
2. Czy dam radę sam to wymienić? (jestem laikiem)
3. Jeśli muszę na warsztat to ile powinni mnie skasować?
4. Ta metalowa rurka jest przerdzewiała kupuje się ja osobno czy tworzy ona całość z ta "kostką"?
5. Dlaczego zardzewiała skoro ropa jest tłusta i powinna ja konserwować czy ropka którą tankuję jest chrzczona? Tankuje tylko na jednej stacji

Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź . Z góry dzięki!
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 06 sie 2010, 22:15 przez woyak, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Mizioł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: Mizioł » 06 sie 2010, 16:32

Rurka mogła sobie zardzewieć bo jest podatna na działanie wody itp ogólnie wilgoci a to ze płynie przez nią ropa to raczej nie ma znaczenia,a z tego zdjęcia nie da sie chyba ocenić jednoznacznie gdzie masz wyciek a wyglada jak by był z tego pordzewiałego węza.Pozdr
Ostatnio zmieniony 19 maja 2021, 21:57 przez Mizioł, łącznie zmieniany 1 raz.

woyak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Post autor: woyak » 06 sie 2010, 17:14

Tez mi się tak wydaje niestety plam jest sporo wiec jednoznacznie stwierdzić nie mogę pytanie tylko dlaczego są plamy przecież zgodnie z grawitacją wszystko powinno kapać w dół a plamy są powyżej a nawet obok co tam sie znajduję?
KRÓL LEWEGO PASA !!!

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Kontakt: