Witam,ostatnio zauważyłem jakieś dziwne wycie w silniku kiedy auto schodzi z obrotów poniżej podaje link gdzie ktoś wrzucił nagranie tego samego wycia co u mnie,może ktoś się z tym już spotkał czy to turbina klęka?
http://w701.wrzuta.pl/audio/5ZzQWUvjBvj/nagranie_5
[ Dodano: 2012-07-25, 10:33 ]
Dodam jeszcze log turbiny
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wolweren_92503.html
[ AVF 1.9 131 KM] Wycie przy schodzeniu z obrotów.
- Mario1976c5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 12 maja 2012, 23:37
- Lokalizacja: Chorzów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
u mnie jest podobnie...podobnie jest podczas przyspieszania...zrob jeszcze dynamiczne 011...
jak zobaczysz moje logi :
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92371.html
to zauwazysz, ze w grupie 011 turbo pompuje wartosci troszke wieksze niz powinne byc...
U mnie wyszla diagnoza n75...wymienie jeszcze wezyki podcisnienia moze to one wadza...
[ Dodano: 2012-07-25, 18:38 ]
Kolego!
u mnei sie okazalo, ze przez przypadek zszedl jeden wezyk...teraz turbo pompuje stabilniej ale nadal to nie jest to...
Dynamiczne przed :
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92574.html
dynamiczne po:
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92594.html
Po "naprawie" nie ma juz zadnego syczenia itp.
Ale nadal po logach widac, ze "cos" lezy.
Zamienie jutro n18 i n75...wtedy bede wiedzial czy wina zaworka czy turbo.
Kolega z forum AKP powiedzial mi, ze wg niego zmienna geometria lezy...ale warto wyeliminoiwac zaworki
jak zobaczysz moje logi :
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92371.html
to zauwazysz, ze w grupie 011 turbo pompuje wartosci troszke wieksze niz powinne byc...
U mnie wyszla diagnoza n75...wymienie jeszcze wezyki podcisnienia moze to one wadza...
[ Dodano: 2012-07-25, 18:38 ]
Kolego!
u mnei sie okazalo, ze przez przypadek zszedl jeden wezyk...teraz turbo pompuje stabilniej ale nadal to nie jest to...
Dynamiczne przed :
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92574.html
dynamiczne po:
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92594.html
Po "naprawie" nie ma juz zadnego syczenia itp.
Ale nadal po logach widac, ze "cos" lezy.
Zamienie jutro n18 i n75...wtedy bede wiedzial czy wina zaworka czy turbo.
Kolega z forum AKP powiedzial mi, ze wg niego zmienna geometria lezy...ale warto wyeliminoiwac zaworki