Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AVF 1.9 131 KM] Wycie przy schodzeniu z obrotów.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mario1976c5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 12 maja 2012, 23:37
Lokalizacja: Chorzów

[ AVF 1.9 131 KM] Wycie przy schodzeniu z obrotów.

Post autor: Mario1976c5 » 25 lip 2012, 10:29

Witam,ostatnio zauważyłem jakieś dziwne wycie w silniku kiedy auto schodzi z obrotów poniżej podaje link gdzie ktoś wrzucił nagranie tego samego wycia co u mnie,może ktoś się z tym już spotkał czy to turbina klęka?
http://w701.wrzuta.pl/audio/5ZzQWUvjBvj/nagranie_5

[ Dodano: 2012-07-25, 10:33 ]
Dodam jeszcze log turbiny
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wolweren_92503.html

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 25 lip 2012, 14:41

u mnie jest podobnie...podobnie jest podczas przyspieszania...zrob jeszcze dynamiczne 011...

jak zobaczysz moje logi :
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92371.html

to zauwazysz, ze w grupie 011 turbo pompuje wartosci troszke wieksze niz powinne byc...

U mnie wyszla diagnoza n75...wymienie jeszcze wezyki podcisnienia moze to one wadza...

[ Dodano: 2012-07-25, 18:38 ]
Kolego!

u mnei sie okazalo, ze przez przypadek zszedl jeden wezyk...teraz turbo pompuje stabilniej ale nadal to nie jest to...
Dynamiczne przed :
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92574.html
dynamiczne po:
http://vaglog.rtnet.pl/michal.terespol_92594.html

Po "naprawie" nie ma juz zadnego syczenia itp.

Ale nadal po logach widac, ze "cos" lezy.

Zamienie jutro n18 i n75...wtedy bede wiedzial czy wina zaworka czy turbo.
Kolega z forum AKP powiedzial mi, ze wg niego zmienna geometria lezy...ale warto wyeliminoiwac zaworki

homer0315
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 02 lip 2009, 17:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: homer0315 » 01 paź 2012, 10:34

Witam
Mam podobny problem. Na tyle podobny ze mam takie same wycie jak słychac w pliku dźwiękowym z tym że u mnie występuje tylko pod obciążeniem przy schodzeniu z obrotów (np. przy zmianie biegu).
Który wężyk mógł sie poluzować czy w ogole gdzie szukac rozwiązania ?

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 01 paź 2012, 11:26

sprawdzic wezyki podcisnienia czy wszystkie sa ok itp...
Jezeli wszystko z nimi jest ok, to logi 011 oraz 010 statyczne/bs oraz dynamiczne.

Ja bym od tego zaczal.

U mnie zsunal sie wezyk ktory laczyl laczyl n75 oraz n18 z obudowa filtra.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl